beantwoord

Wat is de goedkoopste oplossing na kids-vrij?

• 6 februari 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Mijn zoon wordt volgende week 12, dus loopt zijn kids-vrij af. Daar wij regelmatig grote afstanden met de trein reizen, wordt zelfs een daluren abonnement kostbaar vanwege mijn kleine inkomen. Nu kun je als kind dus vrij reizen en als student ook. Maar waarom kunnen "pubers" dat niet?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 februari 2017, 22:04

Kijk eens op www.treinreiziger.nl/reizen/treinkaartje of goedkooptreinkaartje.com of op :? eventueel een andere site. Dat jongeren vanaf twaalf jaar tot hun 'studenten' ov niet gratis of betaalbaar kunnen reizen lijkt mij meer iets voor de politiek. Een studenten ov is in principe een lening en pas een gift als men binnen 10 jaar een opleiding op niveau afrondt.
Bekijk origineel

1 reactie

Kijk eens op www.treinreiziger.nl/reizen/treinkaartje of goedkooptreinkaartje.com of op :? eventueel een andere site. Dat jongeren vanaf twaalf jaar tot hun 'studenten' ov niet gratis of betaalbaar kunnen reizen lijkt mij meer iets voor de politiek. Een studenten ov is in principe een lening en pas een gift als men binnen 10 jaar een opleiding op niveau afrondt.

Reageer