beantwoord

Wat is de opzegtermijn van Flex Dal Voordeel?

• 8 september 2020
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Wat is de opzegtermijn van Flex Dal Voordeel?

Hoe zeg ik op?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 8 september 2020, 17:18

Hoi WillemX en welkom op de NS community! 

Ik ga Thom een klein beetje verbeteren. Je kan het inderdaad per direct opzeggen, maar het volledig opzeggen kan je niet zelf doen. Je zou het kunnen wijzigen naar NS Flex zonder abonnement, maar mocht je het reizen op rekening volledig willen opzeggen, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice. Daar heb je reeds de juiste gegevens voor ontvangen. Let wel op dat het over de gehele klantenservice momenteel onwijs druk is en een antwoord even op zich kan laten wachten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt per direct  via Mijn NS opzeggen, lukt dat niet dan via Klantenservice. U moet het abonnement dan wel minstens een maand in bezit hebben.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Hoi WillemX en welkom op de NS community! 

Ik ga Thom een klein beetje verbeteren. Je kan het inderdaad per direct opzeggen, maar het volledig opzeggen kan je niet zelf doen. Je zou het kunnen wijzigen naar NS Flex zonder abonnement, maar mocht je het reizen op rekening volledig willen opzeggen, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice. Daar heb je reeds de juiste gegevens voor ontvangen. Let wel op dat het over de gehele klantenservice momenteel onwijs druk is en een antwoord even op zich kan laten wachten. 

Reageer