beantwoord

Wat is de prijs nu

• 15 april 2018
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Beste NS,

Mijn volgende doorlopende abonnement wordt verlengd:

OV-chipkaart:
3528************
Abonnement:
Dal Voordeel, 2e klas

Er staat dat de prijs 50 euro is en daaronder dat er 21 euro korting is. Wat is de prijs nu precies. Dat is mij niet duidelijk.

Welk bedrag gaat er afgeschreven worden. Dat is voor mij belangrijk om te belapen of ik wil verlengen of niet.

Met vriendelijke groet,

Niek Arts
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 april 2018, 17:25

Hoi Niek,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Als je Dal Voordeel abonnement wordt verlengd en je hebt geen kortingsaanbod gekregen, dan betaal je dit komende jaar de reguliere prijs van €50,-.
Bekijk origineel

7 reacties

Euro 29 is voor het eerste jaar, euro 50 voor elk volgende jaar.
Reputatie 7
Badge
Als u opnieuw de huidige aanbieding van 29 euro wilt, kan dat bij NS alleen als u voor 13 maart hebt opgezegd. Of wachten tot de volgende aanbieding (najaar?)
Hoi Niek,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Als je Dal Voordeel abonnement wordt verlengd en je hebt geen kortingsaanbod gekregen, dan betaal je dit komende jaar de reguliere prijs van €50,-.
`Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Als je Dal Voordeel abonnement wordt verlengd en je hebt geen kortingsaanbod gekregen, dan betaal je dit komende jaar de reguliere prijs van €50,-.
Bestel voor 27 mei 2018 je Dal Voordeel abonnement en betaal het eerste jaar
slechts € 29 in plaats van € 50. www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html

2 dingen die je zou kunnen doen wanneer je Dal Voordeel abonnement deze maand afloopt,
en je wilt profiteren van actiekorting (€21) op een nieuw jaarabonnement (€50)
- Bel met NS Klantenservice en vraag om (uit coulance) om een korting van €21
- Regel een nieuw jaarabonnement voor €29 (inclusief gratis OV-Chipkaart á €29 en
zeg vervolgens bij NS Klantenservice je abonnement per vervaldatum op én regel
op tijd (binnen 2 weken) dat je via een kaartautomaat je abonnement deactiveert.
www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html
Bedankt voor de gegeven opties, Michiel.. Helaas is de tweede optie die Michiel geeft niet toegestaan. Dit aanbod is niet geldig als je al een Dal Voordeel abonnement hebt of als een Dal Voordeel abonnement korter dan 2 maanden geleden is opgezegd.
Ik vraag me af of dat de 2e optie (nieuw jaarabonnement)
wel juridisch verdedigbaar is dan wel technisch uitvoerbaar is...
Commercieel gezien verlengt de klant wel weer voor een jaar zijn abonnement!

Maar gelukkig is NS Klantenservice coulant en hoef je optie 2 niet eens uit te voeren :$

https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel.html

Volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan. Daar wil ik het graag bij laten.

Reageer