beantwoord

Wat valter onder mijn traject vrij abonnement

• 23 juli 2019
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Ik heb moeite met het begrijpen wat er allemaal wel en niet valt onder traject vrij. Voor mijn werk reis ik van Almere Oostvaarders - Amsterdam Amstel (sprinter). (Hiervoor wil ik het abonnement afsluiten)
Echter neem ik af en toe ook de IC van Almere Buiten - Amsterdam Amstel, aangezien dit een stuk sneller gaat. Valt dit ook onder het traject vrij abonnement van Almere Oostvaarders - Amsterdam Amstel, of niet?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Slidestops 23 juli 2019, 17:49

Op alle stations op de route Almere oostvaarders en Amsterdam Amstel mag u kostenloos in en uitchecken. Almere buiten lig ertussen, dus dat mag 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Op alle stations op de route Almere oostvaarders en Amsterdam Amstel mag u kostenloos in en uitchecken. Almere buiten lig ertussen, dus dat mag 🙂
Reputatie 5
Badge
Bij Traject vrij Amsterdam Amstel - Almere Oostvaarders kun je vrij reizen tussen alle stations op dit traject, dus ook af en toe vanaf Almere Buiten naar Amstel.
Reputatie 7
Badge +3
Ja hoor, dat valt ook onder uw abonnement. U mag op elk tussenstation in- en uitstappen. Almere Buiten ligt op het traject Oostvaarders - Amstel, dus dat is geen probleem.

Reageer