beantwoord

Wat zijn de betaalmogelijkheden (jaarlijks/maandelijks)?

• 9 april 2019
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mag ik mijn abonnement betalen jaarelijks en met IDEAL, want ik heb een bewindvoering?
icon

Beste antwoord door mweiss 9 april 2019, 16:12

https://www.ns.nl/abonnementen

De klassieke abonnementen (even naar beneden scrollen) zijn jaarabonnementen die je ook in 1x kunt betalen via Ideal.

Bij vragen over betalen staat het volgende:

"U betaalt uw abonnement per maand. De abonnementskosten voor de eerste maand betaalt u snel, veilig en via uw eigen bank met iDeal. Met deze betaling voltooit u uw bestelling en bevestigt u uw bankgegevens.

Bij een jaarabonnement worden de overige abonnementskosten elke maand automatisch afgeschreven. Betaalt u liever de abonnementskosten voor het hele jaar in 1 keer? Dat mag natuurlijk ook. U betaalt dan tijdens uw bestelling het gehele bedrag met iDeal."

Het kan nog per abonnement verschillen. Bovenstaande geldt bijvoorbeeld voor Dal Vrij of Altijd Vrij. Bij een klassiek Dal Voordeel-abonnement betaal je sowieso al 1x per jaar het hele bedrag.

Of dit mag kun je misschien beter met je bewindvoerder bespreken dan met NS. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
https://www.ns.nl/abonnementen

De klassieke abonnementen (even naar beneden scrollen) zijn jaarabonnementen die je ook in 1x kunt betalen via Ideal.

Bij vragen over betalen staat het volgende:

"U betaalt uw abonnement per maand. De abonnementskosten voor de eerste maand betaalt u snel, veilig en via uw eigen bank met iDeal. Met deze betaling voltooit u uw bestelling en bevestigt u uw bankgegevens.

Bij een jaarabonnement worden de overige abonnementskosten elke maand automatisch afgeschreven. Betaalt u liever de abonnementskosten voor het hele jaar in 1 keer? Dat mag natuurlijk ook. U betaalt dan tijdens uw bestelling het gehele bedrag met iDeal."

Het kan nog per abonnement verschillen. Bovenstaande geldt bijvoorbeeld voor Dal Vrij of Altijd Vrij. Bij een klassiek Dal Voordeel-abonnement betaal je sowieso al 1x per jaar het hele bedrag.

Of dit mag kun je misschien beter met je bewindvoerder bespreken dan met NS. 🙂
Hallo Donut, en welkom bij de NS Community.

Ik sluit me in dit geval bij mweiss aan. Hopelijk kom je eruit! Mocht je nog wel vragen hebben, dan weet je oNS te vinden.
Reputatie 7
Badge +3
Aanvulling: Bij doorlopende abonnementen en/of verlengingen zal de betaling per incasso plaatsvinden. Wil je dit niet, dan kun je je abonnement (op tijd) opzeggen en weer een nieuwe aanvragen die je met ideal betaalt.

Flex zal altijd per maandelijkse incasso gaan.

Reageer