beantwoord

we missen door een vertraging van de TGV aansluiting

• 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

we missen dadelijk waarschijnlijk de aansluiting op de Thalys in Brussel midi. deze is al geboekt wat nu te doen ?

icon

Beste antwoord door Woefdram 7 november 2019, 20:17

In Brussel midi kaartje laten overboeken naar de volgende Thalys neem ik aan. Aangezien het een doordeweeksedag en vrij laat op de avond is, neem ik aan dat overboeking geen probleem is. Ik neem even aan dat u geen aansluiting had op de laatste Thalys van de dag. 

Heeft u de Beneluxtrein naar Brussel genomen?? Deze hebben zeer frequent te maken met uitval. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

In Brussel midi kaartje laten overboeken naar de volgende Thalys neem ik aan. Aangezien het een doordeweeksedag en vrij laat op de avond is, neem ik aan dat overboeking geen probleem is. Ik neem even aan dat u geen aansluiting had op de laatste Thalys van de dag. 

Heeft u de Beneluxtrein naar Brussel genomen?? Deze hebben zeer frequent te maken met uitval. 

Reputatie 7
Badge

Hoe veel overstaptijd had je ingepland te Brussel ?

Reputatie 5

Zo te zien zijn er vanavond nog twee Thalys-treinen vanuit Brussel naar Amsterdam: om 20.52 en 21.52. Ik vermoed dat topicstarter in de TGV uit Montpellier zit die om 20.43 moet aankomen in Brussel Zuid maar een vertraging heeft van 15 minuten. 

Reageer