beantwoord

webshop niet beschikbaar

• 9 November 2014
  • 9 reacties
  • 269 Bekeken

Wanneer is de webshop weer beschikbaar??? Ik heb me afgelopen week in 50 bochten gewrongen om een weekend-vrij abonnement te krijgen en het is nog steeds niet gelukt. Kost me behoorlijk wat geld en ben redelijk chagrijnig.
icon

Beste antwoord door Thom 9 November 2014, 18:10

Bekijk origineel

9 reacties

Reken er maar op dat dat niet vóór morgen is.
Ik zit met hetzelfde probleem, ik krijg telkens het volgende bericht:

In verband met regulier onderhoud is het kopen van nieuwe abonnementen op dit moment niet mogelijk.

Probeert u het op een later tijdstip nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.

Ik ben al bij het servicepunt op Rotterdam Centraal geweest maar daar hebben ze dat abonnement niet werd mij verteld, en nu? Ik heb hem nodig voor morgen
Ik ben al bij het servicepunt op Rotterdam Centraal geweest maar daar hebben ze dat abonnement niet werd mij verteld, en nu? Ik heb hem nodig voor morgen

Voor een dag een los vervoerbewijs gebruiken (bijvoorbeeld reizen op saldo) en in het vervolg ruimer van tevoren een nieuw abonnement bestellen.
Ik bestel zo vaak een abonnement een dag van te voren bij connexxion en dat gaat altijd goed, wil ik een keer iets aanschaffen via NS lukt het niet, echt NS weer! Waarom schuift u het probleem af naar een ander, ik zie op deze forum dat het zo vaak mis gaat bij heel veel mensen. Ik heb het 5 uur geleden ook al geprobeerd, alsof onderhoud heel de zondag zou duren
Reputatie 7
Badge +4
Om vier uur in de nacht worden bestellingen waarbij iets fout ging vaak gereset, het is een schrale troost voor nu maar u kunt het beter na die tijd of nog beter wat later op de dag 😉 even proberen.
Ik bestel zo vaak een abonnement een dag van te voren bij connexxion en dat gaat altijd goed, wil ik een keer iets aanschaffen via NS lukt het niet, echt NS weer! Waarom schuift u het probleem af naar een ander, ik zie op deze forum dat het zo vaak mis gaat bij heel veel mensen. Ik heb het 5 uur geleden ook al geprobeerd, alsof onderhoud heel de zondag zou duren

Het is geen onderhoud, maar een bijna wekelijks terugkerende storing. Gegeven het feit dat NS z'n zaakjes niet op orde heeft, kunnen we daar maar beter rekening mee houden door bij NS dit soort dingen ruim van tevoren te regelen. Dat NS verbeteringen moet aanbrengen, ben ik met u eens, maar bij een log staatsbedrijf als NS zijn dat helaas meerjarenprojecten.
Maar kan je dat ruim van te voren regelen ? Je kan toch pas een nieuw abonnement laden als het oude is afgelopen ?
Wat gek ik kan er wel erin! Via mijn NS kan ik in principe mijn abonnement wijzigen bijvoorbeeld van de 2e klasse naar de 1e klasse. Het kan zijn dat het probleem is opgelost, het kan ook aan uw Internet Explorer liggen dat die niet goed werkt.
Het klopt inderdaad dat onze webshop dit weekend niet of slecht bereikbaar was. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. We doen er alles aan om dit te voorkomen, maar dat is afgelopen weekend blijkbaar niet gelukt. Momenteel is het bestellen van een NS abonnement via de webshop weer mogelijk.

Ik zie dat bets en janinei nieuw zijn op ons forum. Van harte welkom en mochten er naar aanleiding van het probleem nog vragen zijn dan zie ik die graag in dit topic verschijnen of via een privébericht.

Nog even ingaan op macca728: Tijdens de looptijd van een abonnement kun je alvast een nieuwe afsluiten voor een datum in de toekomst. Wanneer je bijvoorbeeld met Traject Vrij Maand reist en de looptijd is van 11-10-2014 t/m 10-11-2014, dan kun je op 03-11-2014 al een nieuw maandabonnement aanvragen voor de periode 11-11-2014 t/m 10-12-2014.

In verband met betere vindbaarheid heb ik de titel aangepast.

Reageer