beantwoord

Webshop niet beschikbaar, geen nieuw abo voor morgen??

• 15 februari 2015
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

De webshop om een nieuw trajectvrij maandabonnement te kopen in niet beschikbaar. Hoelang gaat dit nog duren of wat kan ik doen? Morgen moet ik weer met de trein reizen en de enige manier om deze te bestellen is via internet. Ja, ik kan morgen een kaartje kopen maar dit kost mij onnodig meer geld en ik vind dat ik nu word gedwongen om meer te betalen omdat jullie service niet in orde is. Wat gaat hier aan gedaan worden of wat kan ik mee?
icon

Beste antwoord door Herman NS 16 februari 2015, 10:24

Hallo Lalibo,

Vaak vinden werkzaamheden en onderhoud in het weekend plaats. Vervelend dat je hier last van hebt gehad. Indien je je product op een bestaande OV-chipkaart wilde plaatsen kun je vandaag nogmaals proberen om een bestelling te plaatsen. In dat geval kan de bestelling op dezelfde dag nog ingaan, waardoor extra kosten maken niet nodig is.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

4 reacties

U kunt het morgenvroeg nog proberen.

In het vervolg kunt u dit beter niet op zondag regelen. De webshop gaat regelmatig in storing op zondagen (al duiden ze het meestal aan met "gepland onderhoud"). NS lijkt er het nut niet van in te zien om dat structureel te verhelpen. Ze komen dan in de loop van maandag met een reactie dat ze het leuk vinden dat men het forum heeft gevonden en dat ze hopen dat het inmiddels gelukt is, zonder in te gaan op het onderliggende probleem.
Reputatie 2
Volgens mij werkt het gewoon, al kon ik natuurlijk niet tot het eind de bestelling afronden
Hallo Lalibo,

Vaak vinden werkzaamheden en onderhoud in het weekend plaats. Vervelend dat je hier last van hebt gehad. Indien je je product op een bestaande OV-chipkaart wilde plaatsen kun je vandaag nogmaals proberen om een bestelling te plaatsen. In dat geval kan de bestelling op dezelfde dag nog ingaan, waardoor extra kosten maken niet nodig is.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Waarom doen jullie dat in het hele weekend Herman NS ?

Waarm niet gewoon in de nachtelijke uren ? En waarom ziet de klant helemaal niets aan verbeteringen ?

En ik neem aan dat TS zijn kaartje vergoed gaat worden door NS want mensen zullen in het algemeen vroeg weggaan met de trein op maandag.

Reageer