beantwoord

Weekend Abbonnement

• 27 april 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Mijn vriendin woont in nijmegen en heeft voor de corona crisis een weekend abbonement aangeschaft. Hier betaald ze dan ook 32 euro per maand voor maar aangezien ze niet met het OV wilt reizen en ik altijd met de auto kom vroegen we ons af of we dit abbonement konden opzeggen.

Het is een jaarlijks abbonement wat ze nog niet kan opzeggen dus als er een mogelijkheid is om dit bedrag per maand te verlagen of tot 0 te brengen hoor ik dit graag!

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 april 2020, 16:14

Uw vriendin kan overstappen op NS Flex zonder abonnement. Ze betaalt dan vanaf de wijziging geen abonnementskosten meer en krijgt de vooraf betaalde kosten van haar abonnement terug. Zie deze pagina voor alle informatie daarover.

Merk op: ze moet de wijziging na het doorvoeren ervan in Mijn NS nog bevestigen bij een kaartautomaat of andere ophaalautomaat, zoals die in supermarkten en drogisterijen. Vergeet deze stap niet, anders vindt de wijziging niet plaats en blijft ze betalen voor Weekend Vrij.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Uw vriendin kan overstappen op NS Flex zonder abonnement. Ze betaalt dan vanaf de wijziging geen abonnementskosten meer en krijgt de vooraf betaalde kosten van haar abonnement terug. Zie deze pagina voor alle informatie daarover.

Merk op: ze moet de wijziging na het doorvoeren ervan in Mijn NS nog bevestigen bij een kaartautomaat of andere ophaalautomaat, zoals die in supermarkten en drogisterijen. Vergeet deze stap niet, anders vindt de wijziging niet plaats en blijft ze betalen voor Weekend Vrij.

Hi NS, 

Ik heb hetzelfde probleem maar als ik op de website mijn abonnement wil veranderen krijg ik dit; 

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Wie kan mij hierbij helpen?

Mvg, V

Reputatie 7
Badge +4

Mogelijk is er een storing. Soms helpt het ook het in een andere browser te proberen. Als dat ook niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met NS Klantenservice.

De druk op Klantenservice is op dit moment groot.  Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Reageer