beantwoord

Weekend ov. 40% werkt niet doordeweeks = vol tarief

• 14 juni 2018
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Geachte heer / mevrouw

Ik reis nu doordeweeks met mijn weekend ov. Normaal gesproken zou ik 40% korting moeten hebben, maar krijg ik niet.er word aangegeven dat ik vol tarief moet betalen.

Dit geb ik nu van weesp naar schiphol en laatst al van geldermalsen naar culemborg.

Weten jullie hoe dit zit ?

Gr. Rein
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 juni 2018, 05:37

Het studentenreisproduct weekendabonnement geeft geen recht op korting op dinsdag tot en met vrijdag tussen 4.00 en 9.00 uur. U reist dan tegen vol tarief. Zie deze pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Het studentenreisproduct weekendabonnement geeft geen recht op korting op dinsdag tot en met vrijdag tussen 4.00 en 9.00 uur. U reist dan tegen vol tarief. Zie deze pagina.
Hallo Rein2018, en welkom bij de NS Community.

Wat Tochjo aangeeft klopt, mits je een Studentenreisproduct Weekend hebt. Kom je er verder uit met de informatie in de link van Tochjo?
Reputatie 4
Misschien is het het overwegen waard om een Weekabonnement te nemen voor je Studentenreisproduct, in combinatie met een Weekend Vrij-abonnement van NS voor € 33,00 per maand? Dan reis je altijd gratis met de trein. Het Weekend Vrij-abonnement kan probleemloos op een OV-chipkaart gecombineerd worden met een Studentenreisproduct
Wisselen van je studentenreisproduct kan pas weer vanaf 25 augustus 2018.

https://duo.nl/particulier/ov-en-reizen/wisselen.jsp

Bedankt voor de aanvullende informatie Maarten86 en Michiel..

Reageer