beantwoord

weekend vrij

• 28 december 2019
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Hoi. Ik heb een weekend vrij abonnement. Op zaterdag wil ik graag naar Antwerpen treinen. Mijn vraag is; kan ik gratis reizen met mijn abonnement van Breda naar Antwerpen?

icon

Beste antwoord door MoDe 28 december 2019, 10:50

Weekendvrij is alleen in Nederland geldig met uitzondering van de Duitse plaatsen Leer en Aken.

Voor een treinreis in het weekend met weekendvrij naar Antwerpen kun je een internationaal kaartje kopen met 100% korting in Nederland.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Nee helaas niet.

De zijn maar 2 buitenlandse waar je kunt met weekend vrij  aachen en leer.

Als je naar Antwerpen wilt moet kaartje Breda naar Antwerpen kopen.

Reputatie 7
Badge +3

Weekendvrij is alleen in Nederland geldig met uitzondering van de Duitse plaatsen Leer en Aken.

Voor een treinreis in het weekend met weekendvrij naar Antwerpen kun je een internationaal kaartje kopen met 100% korting in Nederland.

Hoi FatimaHilani en welkom op de NS Community!

Karel Offeringa en MoDe  hebben je inmiddels voorzien van het juiste antwoord. Je mag niet gratis tot Antwerpen reizen. Wel kan je bij het bestellen van je ticket aangeven dat je binnen Nederland reist met een 100% vrij abonnement voor het weekend. Je hebt er dan wel degelijk voordeel van. 

Reputatie 5
Badge

Dat kaartje kan je online kopen en ook bij elke NS-automaat met kaartverkoop tegen dezelfde prijs. Er zijn mogelijk voordeliger mogelijkheden, die hangen ook af van je leeftijd en wanneer je precies reist. Op de site van ROVER staat hiervoor een uitgebreid overzicht en tips over hoe je moet reizen met chipkaart+ander kaartje naar buitenland. Ook op youtube diverse filmpjes.

Reageer