Weekend Vrij 65+

• 11 juni 2021
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het volgende kan

Ik heb vandaag dus 11 juni een wijziging gedaan naar NS Flex Weekend Vrij 1ste klas 65+ die kost € 27,00 voor 65+. eerst stond er wel die € 27,00 wat het kost in mijn NS account maar binnen de 10 minuten stond er aan abonnement kosten € 51,67 in mijn NS account hoe kan dit?

En moet ik nu wachten tot begin juli op de factuur of komt die eerder dan begin hiervoor had ik namelijk een NS Flex zonder abonnement 

2 reacties

Badge +3

Ik zou de factuur inderdaad afwachten, want bij een wisseling in Flex krijgt u een tussentijdse factuur voor de kosten tot aan de volgende maandelijkse factuurdatum. Dat is dus een deel van € 27,00 en waarschijnlijk zal dat dan € 24,67 zijn.

Het tellertje in Mijn NS telt daar de volgende maand alvast bij op, maar dat bedrag komt pas op uw volgende maandfactuur. In dit geval klopt het in zoverre dat u dat bedrag uiteindelijk moet betalen, maar is dus in twee delen (deel van deze maand plus de volle volgende maand).

Uiteraard kan tijdens de volgende maand (vanaf 11 juli) ook weer terug gewisseld worden, met als resustaat geld terug via een creditfactuur.

Hoe dan ook, houd de facturen in de gaten de komende dagen.

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad, dat tellertje raakt met wijzigingen van abonnement binnen flex nogal in de war. Zie ook deze reactie van gister.

Reageer