beantwoord

Weekend vrij

• 31 maart 2021
  • 7 reacties
  • 143 Bekeken

Hallo, ik had een kleine vraag, Kun je met een weekend vrij ook met de bus reizen?

Alvast bedankt,

Groeten Herjan Schlepers 

icon

Beste antwoord door loklok8 31 maart 2021, 19:15

Als het om een treinvervangende bus gaat, die ingezet worden bij bijvoorbeeld werkzaamheden of een stremming, dan is deze inbegrepen in uw Weekend Vrij abonnement. Op alle overige bussen is uw Weekend Vrij abonnement niet geldig.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als het om een treinvervangende bus gaat, die ingezet worden bij bijvoorbeeld werkzaamheden of een stremming, dan is deze inbegrepen in uw Weekend Vrij abonnement. Op alle overige bussen is uw Weekend Vrij abonnement niet geldig.

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht ten overvloede, u kunt wel met dezelfde OV-chipkaart met de bus reizen. Het wordt dan wel van uw saldo afgeschreven, of - in geval van een Flex-abonnement - achteraf gefactureerd.

Beste Herjans en welkom bij de NS Community. 

Ik zie dat je al van twee antwoorden bent voorzien, is je vraag hiermee beantwoord?

Dank u wel

Goedemorgen,

Gisteren ben ik mij aangemeld voor weekend vrij reizen, lopend vanaf morgen. Heb ook betaald. Ik zou hierover nog een bevestiging ontvangen maar zover nog niks en wil hrm morgen toch kunnen gebruiken. Moet ik nog iets doen? Gr. Sanja

Reputatie 7
Badge +4

Kijk eens of u een mailtje in de spambox hebt liggen. Anders kunt u even contact opnemen met Klantenservice.. Dit is een openbaar forum, geen postadres van NS. 

Reputatie 4

Als flex nog niet op de kaart stond bij aanvraag van weekend vrij dan komt bij een latere ingangsdatum pas op die dag beschikbaar.

Reageer