beantwoord

Weekend vrij abonnement combineren op één ov chipkaart met studentenreisproduct

• 27 juli 2018
  • 2 reacties
  • 1165 Bekeken

Ik heb momenteel een ov chipkaart waar studentenreisproduct op staat (week vrij). Is het mogelijk om op mijn ov chipkaart een weekend vrij abonnement erbij op te zetten? Dus zodat je twee abonnementen hebt op één ov kaart.
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 juli 2018, 10:40

Het wordt afgeraden om het studentenreisproduct en een ander abonnement op één OV-chipkaart te combineren. Het kan namelijk leiden tot ongewenste conflicten, zoals in dit topic door iemand beschreven.

Als u naast het studentenreisproduct een Weekend Vrij-abonnement wil, dan kunt u dit abonnement het beste op een andere persoonlijke OV-chipkaart laden. Bij het bestellen van Weekend Vrij kunt u ervoor kiezen gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen waarop het Weekend Vrij-abonnement geladen wordt. U moet dan zelf in de gaten houden dat u met de juiste kaart in- en uitcheckt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Het wordt afgeraden om het studentenreisproduct en een ander abonnement op één OV-chipkaart te combineren. Het kan namelijk leiden tot ongewenste conflicten, zoals in dit topic door iemand beschreven.

Als u naast het studentenreisproduct een Weekend Vrij-abonnement wil, dan kunt u dit abonnement het beste op een andere persoonlijke OV-chipkaart laden. Bij het bestellen van Weekend Vrij kunt u ervoor kiezen gratis een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart mee te bestellen waarop het Weekend Vrij-abonnement geladen wordt. U moet dan zelf in de gaten houden dat u met de juiste kaart in- en uitcheckt.
Bedankt! Ik had al zoiets gelezen, maar dat was een topic van drie jaar geleden, dus dacht misschien is het nu opgelost. Maar helaas. Dan het abonnement maar op een nieuwe ov kaart zetten.

Reageer