beantwoord

Weekend Vrij abonnement geannuleerd?!

• 3 mei 2015
  • 7 reacties
  • 251 Bekeken

Goedendag,

Ik heb 29 april 2015 een weekend vrij abonnement bestelt. Deze gaat 13 mei 2015 in. Maar er staat op mijn NS dat deze geannuleerd is. Hier heb ik echter geen bevestiging over gekregen via de mail. De klantenservice een mail gestuurd via 'Eva' maar tot op heden niks ontvangen qua reactie. Ik kreeg wel een mail dat de betaling geslaagd, dus aan de betaling lijkt het mij ook niet te liggen. Maar waar dan aan? Zou hier graag wat meer info over krijgen van een moderator of iemand anders met verstand hierover. Wel heb ik mijn persoonlijk ov al ontvangen, maar daar staat alleen 'Reizen op saldo' op.
Dus, moet ik dat annuleren dan negeren en betekent het niks? Mocht het wel wat betekenen, wat moet ik dan doen en wat zijn de gevolgen?

Met vriendelijke groet,
Nathanaël Philipse
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 3 mei 2015, 21:23

U kunt beter de NS Klantenservice bellen, die zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar
Bekijk origineel

7 reacties

Klopt het dat u de OV-chipkaart die u gratis bij dat Weekend Vrij abonnement krijgt wel hebt ontvangen, maar dat dat abonnement er niet op staat? Hebt u dat gecontroleerd bij een kaartautomaat?
Klopt het dat u de OV-chipkaart die u gratis bij dat Weekend Vrij abonnement krijgt wel hebt ontvangen, maar dat dat abonnement er niet op staat? Hebt u dat gecontroleerd bij een kaartautomaat?
Dat heb ik inderdaad, ook bij mijn NS heb ik dat gecontroleerd.
U kunt beter de NS Klantenservice bellen, die zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar
Het valt me op dat er exact twee weken zitten tussen de besteldatum (29 april) en de ingangsdatum (13 mei). Betekent dit dat u het abonnement op een nieuwe ov-chipkaart hebt aangevraagd? Dat zou verklaren waarom het abonnement niet getoond wordt in MijnNS en bij de automaat.
@theofiel
Japp, dat heb ik. Ik snap dat het abonnement dan pas vanaf 13 mei erop staat, maar dat er bij mijn bestellingen geannuleerd staat is vreemd. Als alles oké zou zijn, zou dat er niet hebben gestaan lijkt mij? Misschien 'afgehandeld' ofzo, maar geannuleerd?
@theofiel
Japp, dat heb ik. Ik snap dat het abonnement dan pas vanaf 13 mei erop staat, maar dat er bij mijn bestellingen geannuleerd staat is vreemd. Als alles oké zou zijn, zou dat er niet hebben gestaan lijkt mij? Misschien 'afgehandeld' ofzo, maar geannuleerd?

En u hebt u nieuwe ov-chipkaart reeds gekoppeld in Mijn NS?
In dat geval kunt u het beste wachten op een moderator die morgen uw vraag zal zien en u hopelijk verder kan helpen.
@theofiel
Japp
Okii, zal ik doen
Bedankt voor je advies

Reageer