beantwoord

Weekend vrij en Dal korting

• 10 januari 2021
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Als oud-student krijg ik een jaar de mogelijkheid voor 40% korting bij reizen in daluren. Kan ik daar een NS Flex Weekend Vrij abo aan toevoegen?

Nu heb ik alleen NS flex weekend vrij, en anders zal ik daar de 3 euro optie voor dal korting aan toe moeten voegen. 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 10 januari 2021, 16:55

Hallo Jan Willem vG, nee dat is niet met elkaar te combineren. Je kan op een kaart het reguliere Dal Voordeel abonnement bestellen met de actie. Als je ook Weekend Vrij wilt, dan zou dit op een tweede kaart kunnen. Dus in jouw situatie je NS Flex Weekend Vrij houden en op een nieuwe kaart het Dal Voordeel abonnement bestellen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jan Willem vG, nee dat is niet met elkaar te combineren. Je kan op een kaart het reguliere Dal Voordeel abonnement bestellen met de actie. Als je ook Weekend Vrij wilt, dan zou dit op een tweede kaart kunnen. Dus in jouw situatie je NS Flex Weekend Vrij houden en op een nieuwe kaart het Dal Voordeel abonnement bestellen. 

Reputatie 7
Badge +3

Hier moet ik even een kanttekening bij maken. Een abonnement via de afgestudeerden-actie Jan alleen op de kaart waarop SRP actief was. Dit betekent dat als Flex nu op die kaart staat opgezegd moet worden en op een nieuwe kaart aangevraagd moet worden zodat dal voordeel op de kaart van SRP aangevraagd kan worden.

Badge +3

Een abonnement via de afgestudeerden-actie Jan alleen op de kaart waarop SRP actief was.

Dat is onjuist. Bij het bestellen van het Dal Voordeel-abonnement moet in de actiecode het kaartnummer worden verwerkt van de OV-chipkaart waarop het studentenreisproduct stond, maar het Dal Voordeel-abonnement zelf kan op een andere kaart gezet worden.

Reageer