beantwoord

Weekend Vrij en korting in de spits

• 15 juli 2017
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik heb een weekend vrij abonnement, prima, maar ik kan dus nooit reizen met 40% korting in de spits door de week en ik reis naar mijn werk altijd in de spits. Is daar geen mooi combi-abonnement van te maken?
icon

Beste antwoord door Thom 15 juli 2017, 00:15

Het enige wat u kunt doen is Altijdvoordeel erbij nemen. Dan heeft u 20 procent korting in de spits. Het omslagput is met een maandabonnement bij een totale kostenpost met Altijdvoordeel van €125,00. Reist u voor minder dan kan het niet uit.

U kunt het op een aparte chipkaart zetten. Feitelijk is het geen combi. In de spits zijn er verder geen kortingsmogelijkheden, afgezien van het vrij dure AltijdVrij. Dat laatste abonnement kan pas uit bij een dagelijkse lange afstand in de spits.

U reist natuurlijk erg goedkoop in het weekend.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het enige wat u kunt doen is Altijdvoordeel erbij nemen. Dan heeft u 20 procent korting in de spits. Het omslagput is met een maandabonnement bij een totale kostenpost met Altijdvoordeel van €125,00. Reist u voor minder dan kan het niet uit.

U kunt het op een aparte chipkaart zetten. Feitelijk is het geen combi. In de spits zijn er verder geen kortingsmogelijkheden, afgezien van het vrij dure AltijdVrij. Dat laatste abonnement kan pas uit bij een dagelijkse lange afstand in de spits.

U reist natuurlijk erg goedkoop in het weekend.

Reageer