beantwoord

Weekend vrij i.c.m. Dal Vrij

• 14 januari 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Omdat ik net afgestudeerd ben, heb ik een jaar lang gratis Dal Voordeel gekregen. Nu wil ik echter ook graag in de weekenden vrij reizen, dus heb ik in interesse in Weekend Vrij. Moet ik dan voor Weekend Vrij ook nog het gehele bedrag betalen (gezien ik de 40% korting in de daluren al uit het Dal Voordeel abonnement haal)?

icon

Beste antwoord door Denice NS 14 januari 2021, 10:50

Hoi Irene0505. Welkom bij de Community!

Gefeliciteerd met je afstuderen :smile: . Het Dal Voordeel dat je hebt kunnen aanschaffen is een Reizen op Saldo op product (er moet dus saldo op je kaart staan om te kunnen reizen). Weekend Vrij is echter een Reizen op Rekening product (je krijgt achteraf een factuur en we incasseren de kosten automatisch van je rekening). Deze 2 producten kunnen niet op dezelfde kaart worden gezet. Wanneer je toch Weekend Vrij wilt afsluiten kan je dit in onze webshop aanvragen en gelijk een nieuwe OV-chipkaart er bij aanvragen. Bij Weekend Vrij is de optie tot 40% korting in de daluren een extra optie (€ 3 per maand). Je kan Weekend Vrij dus ook aanschaffen met alleen de optie om vrij te reizen in het weekend. Dit is € 31 per maand.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Weekendvrij is alleen in Flex variant te verkrijgen Reizen op rekening en reizen op saldo kunnen niet op dezelfde kaart, dus je zult deze op een andere kaart moeten zetten. Flex weekend vrij kun je tegen een meerprijs uitbreiden met dalurenkorting doordeweeks. Je krijgt dus geen extra korting omdat je al een dalurenabonnement hebt, want je betaalt al minder als je alleen weekend vrij neemt en niet kiest voor de optie voor 40% korting doordeweeks erbij.

Hoi Irene0505. Welkom bij de Community!

Gefeliciteerd met je afstuderen :smile: . Het Dal Voordeel dat je hebt kunnen aanschaffen is een Reizen op Saldo op product (er moet dus saldo op je kaart staan om te kunnen reizen). Weekend Vrij is echter een Reizen op Rekening product (je krijgt achteraf een factuur en we incasseren de kosten automatisch van je rekening). Deze 2 producten kunnen niet op dezelfde kaart worden gezet. Wanneer je toch Weekend Vrij wilt afsluiten kan je dit in onze webshop aanvragen en gelijk een nieuwe OV-chipkaart er bij aanvragen. Bij Weekend Vrij is de optie tot 40% korting in de daluren een extra optie (€ 3 per maand). Je kan Weekend Vrij dus ook aanschaffen met alleen de optie om vrij te reizen in het weekend. Dit is € 31 per maand.

Reageer