beantwoord

weekendabonnement voor een half jaar

• 3 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

beste NS,
Ik zou graag een weekendabonnement afsluiten, echter ik ga over 6 maanden naar het buitenland.
Is het echt alleen mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten of kan ik eventueel ook dit abonnement voor een half jaar nemen?

Bedank,
Anna
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 3 oktober 2017, 14:56

Het is helaas niet mogelijk om Weekend Vrij met een looptijd van 6 maanden af te sluiten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Het is helaas niet mogelijk om Weekend Vrij met een looptijd van 6 maanden af te sluiten.
Reputatie 7
Hallo Anna en welkom op het NS Serviceforum.

Wat GroeneRuiter aangeeft, klopt: het is niet (meer) mogelijk om een WeekendVrij abonnement af te sluiten voor korter dan 1 contractjaar. Wellicht heb je iets aan een Altijd Voordeel abonnement, waarbij een maandvariant wel beschikbaar is. Deze zou je dan voor 6 maanden kunnen aanschaffen om deze periode te overbruggen.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het abonnement niet voor een half jaar nemen. Wat wel kan is dat, wanneer u bijvoorbeeld een al wat langer lopend Dalvoordeelabonnement of aanverwant heeft, dat u dat een upgrade geeft naar Weekendvrij. U kunt dan Weekendvrij cancellen als het eerste jaar van dat abonnement voorbij is.

Nogmaals: Voor een half jaar een Weekendvrij-abonnement nemen zonder bovengenoemde, kan dus niet.

Reageer