beantwoord

Weekendvrij abonnement extra info

• 29 maart 2014
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

• Intercity
  • 73 reacties
Hallo,

Wil binnenkort dit Abonnement gaan afsluiten. Ik ben nog niet in bezit van een Persoonlijke OV chipkaart en heb er verder ook nog geen ervaring mee. Dus een paar vragen die mij nog onduidelijk zijn.

1, Als ik ervoor kies om het Abonnement per pak hem beet 15 juni te laten ingaan. Wanneer moet ik dat betalen?
2, Op welke manier moet je betalen? Zelf het bedrag overboeken of een automatische incasso?
3, Betaal je elke maand of aan het einde van het jaar of het gehele bedrag direct?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 maart 2014, 19:17

Hallo,

De eerste termijn dient u bij het afsluiten van het abonnement per IDeal te betalen.
Gedurende de rest van de looptijd van het abonnement wordt het verschuldigde bedrag maandelijks omstreeks de vervaldatum per incasso geïnd.

Eigenlijk zijn daarmee uw vragen meteen al beantwoord.
Nog een kleine opmerking.
Zoals u in de informatie een veel gestelde vragen onderaan de pagina over het Weeken Vrij abonnement is de levertijd (voornamelijk als een OV-chipkaart meegeleverd moet worden) zo'n 2 weken.

Temeer omdat u bij de bestelling al meteen de eerste termijn per iDeal moet betalen wellicht aanbevelenswaardig om daarmee rekening te houden en het abonnement (en OV-chipkaart) bijv. pas 3 weken voor de gewenste ingangsdatum te bestellen.

Juist omdat u aangeeft vrijwel onbekend te zijn met het reizen met de OV-chipkaart, hierbij ook wat links naar enkele informatie pagina's.
Reizen met de OV-chipkaart bij NS
Mijn NS en de OV-chipkaart .

Ook op de website van OV-chipkaart.nl is uitgebreide informatie te vinden, OV-chipkaart.nl is de landelijke organisatie die alle reistransacties bijhoudt, alle financiën beheert en de reizen verrekent met de vervoerders. Zij zijn tevens de uitgever/producent van de OV-chipkaart.

Genoeg leesvoer voor een regenachtige zondagmiddag, lijkt mij zo.

Ik hoop dat u hiermee vooralsnog voldoende informatie hebt.
Mochten er nog vragen zijn, gewoon stellen.

Vriendelijke groet,
Hans
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

De eerste termijn dient u bij het afsluiten van het abonnement per IDeal te betalen.
Gedurende de rest van de looptijd van het abonnement wordt het verschuldigde bedrag maandelijks omstreeks de vervaldatum per incasso geïnd.

Eigenlijk zijn daarmee uw vragen meteen al beantwoord.
Nog een kleine opmerking.
Zoals u in de informatie een veel gestelde vragen onderaan de pagina over het Weeken Vrij abonnement is de levertijd (voornamelijk als een OV-chipkaart meegeleverd moet worden) zo'n 2 weken.

Temeer omdat u bij de bestelling al meteen de eerste termijn per iDeal moet betalen wellicht aanbevelenswaardig om daarmee rekening te houden en het abonnement (en OV-chipkaart) bijv. pas 3 weken voor de gewenste ingangsdatum te bestellen.

Juist omdat u aangeeft vrijwel onbekend te zijn met het reizen met de OV-chipkaart, hierbij ook wat links naar enkele informatie pagina's.
Reizen met de OV-chipkaart bij NS
Mijn NS en de OV-chipkaart .

Ook op de website van OV-chipkaart.nl is uitgebreide informatie te vinden, OV-chipkaart.nl is de landelijke organisatie die alle reistransacties bijhoudt, alle financiën beheert en de reizen verrekent met de vervoerders. Zij zijn tevens de uitgever/producent van de OV-chipkaart.

Genoeg leesvoer voor een regenachtige zondagmiddag, lijkt mij zo.

Ik hoop dat u hiermee vooralsnog voldoende informatie hebt.
Mochten er nog vragen zijn, gewoon stellen.

Vriendelijke groet,
Hans
Badge
Dag KVV, welkom op het forum. Wat Hans schrijft, klopt! Hopelijk is het duidelijk.

Reageer