Nu proberen of het hier wel lukt, aangezien ik via de NS klantenservice naar OV-chipkaartservice werd doorverwezen, en andersom.
Vanwege mijn genderdysforie heb ik een andere kaart aangevraagd, omdat mijn naam, geslacht en foto niet meer kloppen met mijn oude OV-chipkaart. Mij werd vertelt dat de abonnementen die ik heb (weekend vrij en studenten ov) dan gemakkelijk over gezet zouden worden. Was dit maar zo.
Zouden jullie wél iets voor mij kunnen betekenen?
Mvg, Dylan
Beste antwoord door Herman NS
Ik zou je eerlijk gezegd willen adviseren om contact op te nemen met NS Klantenservice om je abonnement op te zeggen. Je kunt hen bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Vervolgens kun je een nieuw Weekend Vrij abonnement bestellen in combinatie met een gratis OV-chipkaart. Zo voorkom je kosten voor een vervangende OV-chipkaart en weet je straks zeker dat alle gegevens correct zijn, omdat je ze zelf hebt ingevuld.
Bekijk origineel
Vervolgens kun je een nieuw Weekend Vrij abonnement bestellen in combinatie met een gratis OV-chipkaart. Zo voorkom je kosten voor een vervangende OV-chipkaart en weet je straks zeker dat alle gegevens correct zijn, omdat je ze zelf hebt ingevuld.