beantwoord

Welk abbonement zou ik best nemen

• 23 november 2019
  • 10 reacties
  • 215 Bekeken

Hey iedereen

Ik ben een student uit België en ik heb ervoor gekozen om mijn stage als hotelmanager in Nederland te komen doen. Mijn stage duurt 4 maand en het begint in april 2020. Omdat ik student uit België ben weet ik niet zo goed welk abonnement ik best zou nemen aangezien het in België totaal anders is. Ik heb een woning in beverwijk en ik zou steeds naar Amsterdam centraal moeten gaan dus dit is een vast traject. Heeft iemand soms enige tips voor een voordelig abonnement? of andere tips

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Robert B 25 november 2019, 22:32

Ik had bewust nog niet gereageerd.

Maar voor elke dag van Beverwijk naar Amsterdam C moeten is een Traject Vrij (kies vooral het JAARabonnement, dat kan je op elk moment nog omzetten naar Flex zonder verdere kosten) het gunstigt.

Maar goed, je wilt ook nog (af en toe) goedkoop van/naar naar België dus?

Voor buitenlandse studenten/expats is een SRP (of iets soortgelijks) soms wel mogelijk, maar voor een stage van een paar maanden gaat dat niet lukken.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge

ALS het je lukt om vooral buiten de NL spitstijden in te checken, dan is dalvrij/FLEX de beste oplossing. Werktijden in de ‘’hospitality business’’ zijn vrij vaak afwijkend van de kantooruren. Dan kan je weekends of vrije dagen ook makkelijk  terug naar BE door enkel het Belse deel bij te betalen, misschien zijn ze bij de NMBS goedgeefser en staan ze jou nog de campuskaart toe.

Reputatie 7
Badge +3

Even goed LEZEN!!!!    TS is student uit België die tijdelijk een stage volgt in Nederland en daarvoor in Beverwijk een woning heeft. Als jij blijkbaar een probleem hebt om zulke dingen te begrijpen moet je geen adviezen geven waar de persoon totaal niets aan heeft. Dat zorgt alleen maar voor verwarring.

Ik lees een woning in Beverwijk en dagelijks naar Amsterdam C heen en weer.

Nu jij weer… :joy: