beantwoord

Welk abonnement?

• 15 maart 2018
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Welke abonnement kan ik het beste nemen als ik 5x per week van Amsterdam naar Den Haag op en neer moet?
Bij voorbaat dank!
Gr. Thijs
icon

Beste antwoord door Thom 15 maart 2018, 21:48

Dan reist u zeer waarschijnlijk veelal in de spits en is een Trajectvrijabonnement de beste keuze als u daarnaast niet veel reist met de trein.

Uw abonnement is niet veel goedkoper dan een AltijdVrij abonnement waarmee u onbeperkt door Nederland reist. U kunt daarmee een jaar lang onbeperkt door heel Nederland met de trein, zo ver en zo vaak als u wilt.

U betaalt voor Amsterdam- Den Haag, ik ben even uitgegaan van de centrale stations, voor TrajectVrij €296 per maand. AltijdVrij is €333 per maand. Het is maar wat u wilt.

Het is wel veel reisgemak voor dat extra geld en u heeft nauwelijks reiskosten meer.
Bekijk origineel

8 reacties

Kijkend naar de spits- en daluren zal dit voornamelijk in de spits zijn. Ik denk dat ik een goede keuze kan maken. Dank voor jullie reacties!
Ben je hier vrij in of is dit wisselend? Het heeft namelijk te maken met het tijdstip waarop je incheckt. Als dit vaak in de spits is, dan raad ik je het Traject Vrij abonnement aan.
Reputatie 7
Badge +4
Dan reist u zeer waarschijnlijk veelal in de spits en is een Trajectvrijabonnement de beste keuze als u daarnaast niet veel reist met de trein.

Uw abonnement is niet veel goedkoper dan een AltijdVrij abonnement waarmee u onbeperkt door Nederland reist. U kunt daarmee een jaar lang onbeperkt door heel Nederland met de trein, zo ver en zo vaak als u wilt.

U betaalt voor Amsterdam- Den Haag, ik ben even uitgegaan van de centrale stations, voor TrajectVrij €296 per maand. AltijdVrij is €333 per maand. Het is maar wat u wilt.

Het is wel veel reisgemak voor dat extra geld en u heeft nauwelijks reiskosten meer.
Over het algemeen moet ik tussen 08.00 uur en 10.00 uur in Den Haag zijn en ben ik tussen 17.00 uur en 19.00 uur terug in Amsterdam.
...
Welkom op het NS Serviceforum, Thijs-M :)

Om een goed advies te geven, is het inderdaad van belang dat we wat meer over je reisgedrag te weten komen. Zou je wat aanvullende info kunnen geven?
Ik zag dat je nog een topic hebt geopend met dezelfde vraag. Deze heb ik verwijderd.
Als je in dit topic even de tijden aangeeft zijn er genoeg forumleden die je kunnen adviseren.
Reputatie 7
Badge +3
Op welke tijden ga je reizen?

Reageer