beantwoord

Welk Abonnement? Ik kan er niet meer aan uit.

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Hallo iedereen,
Ik ben een Belgische student (20 jaar) dus ik krijg geen studentenreisproduct (verbeter mij als dit wel mogelijk is!).
Ik moet 4 dagen per week van Haarlem Spaarnwoude naar Amsterdam Muiderpoort. 's Morgens telkens buiten het spitsuur en 's avonds in het spitsuur. Ook moet ik maar 10 maanden per jaar reizen, want in de zomervakantie ga ik terug naar België. Dit maakt dat een Trajectabonnement mij nog duurder uitkomt dan gewoon te reizen, of zit ik daar fout? Wie kan mij helpen met de beste oplossing, want ik kan er nog moeilijk aan uit..
Alvast bedankt!
Wannes
icon

Beste antwoord door Miriam NS 22 september 2016, 10:22

Hallo Wannes en welkom op het Serviceforum.
Ik ben even voor je aan het rekenen geweest. Een Traject Vrij abonnement zou ik je in dit geval niet adviseren. Je bent dan wel iets goedkoper uit dan wanneer je met losse tickets reist, maar het kan goedkoper. Volgens mijn berekeningen is het Dal Voordeel abonnement de goedkoopste optie. Je bent dan voor deze periode zo'n €1234,- kwijt i.p.v. €1472,- als je met losse tickets zou reizen.

Het Altijd Voordeel abonnement is ook een optie, maar deze valt nog iets duurder uit dan het Dal Voordeel abonnement, namelijk €1280,-. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Voor de aanschaf van onze abonnementen wil ik je verwijzen naar onze website.
Bekijk origineel

3 reacties

Heb je al uitgerekend wat je met Altijd Voordeel of Dal Voordeel kwijt bent?
Hallo Wannes en welkom op het Serviceforum.
Ik ben even voor je aan het rekenen geweest. Een Traject Vrij abonnement zou ik je in dit geval niet adviseren. Je bent dan wel iets goedkoper uit dan wanneer je met losse tickets reist, maar het kan goedkoper. Volgens mijn berekeningen is het Dal Voordeel abonnement de goedkoopste optie. Je bent dan voor deze periode zo'n €1234,- kwijt i.p.v. €1472,- als je met losse tickets zou reizen.

Het Altijd Voordeel abonnement is ook een optie, maar deze valt nog iets duurder uit dan het Dal Voordeel abonnement, namelijk €1280,-. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Voor de aanschaf van onze abonnementen wil ik je verwijzen naar onze website.
Reputatie 6
Badge +1
Voordeel vn Dal Voordeel en Altijd Voordeel is dat je niet hoeft te betalen als je niet reist. Traject Vrij is relatief duur als je ook wel eens een dagje thuis studeert ofzo.

Verder geven deze abonnementen ook korting op je treinreizen van en naar België 🙂

Reageer