Welk abonnement kan ik het beste aanvragen?

• 16 juni 2020
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Ik reis 5 dagen per week van Almere Haven naar Amsterdam centraal welk abonnement kan ik het beste nemen? Gr. Rene 

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Zou u iets meer kunnen vertellen over uw reis patroon? Reist u enkel tijdens de spitsuren, enkel tijdens de daluren of een combinatie van beiden? Afhankelijk van of u in de daluren of in de spits reist kan het ene abonnement voordeliger zijn als het andere.

Ik neem aan dat u op Almere Centrum instapt en met de bus daarnaar toe reist, aangezien Almere Haven een bushalte is.

Voor uw reis met de bus binnen Almere kunt u het beste gebruik maken van het abonnementsadvies op de website van allGo (Keolis)

Reputatie 7
Badge +3

Wat zijn de tijden dat je meestal reist? Reis je meestal in de spits dan is traject vrij een optie, reis je meestal in de daluren dan zou je Dalvrij kunnen nemen.

Reputatie 5
Badge

Afhankelijk van voor/natransport en of je nou precies op de CS moet zijn of toch net elders, kan je ook aan de BUS denken met een zone ABO biedt dat veel meer keuzemogelijkheid en vrijwel altijd nog steeds een zitplaats. Duurt wel wat langer, maar als je echt in Haven woont (vanmorgen op het nieuws vanwege de de vele gekaapte loslopende winkelwagentjes) valt dat reuze mee qua totale reistijd huis-werkplek.

Reputatie 2

Aanvulling op @bahnrider er is een directe busverbinding, lijn 327 van Keolis, van Almere-Haven naar Amsterdam-Amstel. Vanaf Almere 't Oor is de reistijd 30 minuten en de bussen hebben een vrije baan op de Hollandse Brug/A6. De bussen rijden een rondje door Almere Haven voordat ze bij 't Oor aankomen. Rondje is Steiger->Gouwen etc.. Zie www.keolis.nl.

Reageer