beantwoord

Welk abonnement kiezen? ik ga vanaf Dordrecht Zuid de ene dag naar hoofddorp en de andere daSchiphol

• 15 september 2014
  • 4 reacties
  • 670 Bekeken

Wisselende tijden inclusief nacht
icon

Beste antwoord door Hertog 15 september 2014, 23:16

Welk abonnement je het beste kunt kiezen is niet zo een-twee-drie te zeggen.

Mijn eerste gedachte is een traject vrij van Dordrecht Zuid naar Schiphol. Daarmee kun je natuurlijk ook altijd in Hoofddorp uit- en instappen omdat dat op de route ligt.

Je zou het beste eens op de pagina abonnementen kunnen kijken en dan speciaal ook de abonnementenwijzer eens invullen en raadplegen.

Overigens zullen de verbindingen tussen Dordrecht (Zuid) en Hoofddorp 's nachts niet ideaal zijn.

Er rijden wel nachttreinen tussen Schiphol en Rotterdam, maar die stoppen niet in Hoofddorp, bijvoorbeeld.

En hoe kom je 's nachts van Dordrecht Zuid nog naar Rotterdam.

Raadpleeg voor de mogelijke verbindingen daarom ook de reisplanner maar eens.
Bekijk origineel

4 reacties

Welk abonnement je het beste kunt kiezen is niet zo een-twee-drie te zeggen.
Mijn eerste gedachte is een traject vrij van Dordrecht Zuid naar Schiphol. Daarmee kun je natuurlijk ook altijd in Hoofddorp uit- en instappen omdat dat op de route ligt.
Je zou het beste eens op de pagina abonnementen kunnen kijken en dan speciaal ook de abonnementenwijzer eens invullen en raadplegen.

Overigens zullen de verbindingen tussen Dordrecht (Zuid) en Hoofddorp 's nachts niet ideaal zijn.
Er rijden wel nachttreinen tussen Schiphol en Rotterdam, maar die stoppen niet in Hoofddorp, bijvoorbeeld.
En hoe kom je 's nachts van Dordrecht Zuid nog naar Rotterdam.
Raadpleeg voor de mogelijke verbindingen daarom ook de reisplanner maar eens.
Hallo Helena,

Om te zien welk abonnement het beste bij jou past, kun je even de abonnementenwijzer invullen. Als je op een vast traject reist kun je gebruik maken van een Traject Vrij abonnement. In jou geval zou je ook kunnen kiezen voor een Altijd Vrij, dat is ongeveer dezelfde prijs maar dan mag je op elk traject reizen. Reis je alleen in de dal uren dan is een Dal Vrij ook een goede optie.

Groet,
Marjan
Als je vanuit Dordrecht Zuid de laatste trein pakt naar Rotterdam CM vertrek 0:48 u. Kom je aan in Rotterdam CS 1:15. Dan moet je 3 kwartier wachten op de nacht trein die vanuit Rotterdam vertrekt om 2:02 u. Op Schiphol kom je aan om 2:56 u. Vanuit Schiphol gaat er een Niteliner (nachtbus) N 30 vertrek vanuit Schiphol 3:08 u en kom je op station Hoofddorp aan om 3:15 u. Als je dit iedere nacht zou doen dan is een Dal Vrij misschien het voordeligst. Maar dan komen er ook kosten van de Niteliner erbij. Ik weet niet hoe vaak je reist en wat je reis patroon is?
De meeste nachtleven is in de nachten van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag. In dat geval adviseer ik je om Weekend Vrij te nemen dat is nog voordeliger, mits je dan in die nachten gaat.

Reageer