beantwoord

welk abonnement voor kind??

• 22 juli 2020
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Goedendag,

wij (gescheiden ouders) zoeken een geschikt voordelig abonnement voor onze zoon van 15, zodat hij kan reizen tussen ouders,

hij zal gebruik gaan maken van de trein om tussen vader en moeder te reizen enkel op;

-donderdagmiddag/avond

-zaterdagmiddag/avond

hoop dat iemand het beste abonnement weet aan te bevelen, wat ik kon vinden is enkel een weekend abonnement maar daar zit geen donderdag bij uiteraard…

alvast dank

Dave

icon

Beste antwoord door Aar 22 juli 2020, 09:24

Een WeekendVrij met dalkorting erbij lijkt mij een mooi abonnement. De vraag is of de kosten van het Weekendvrij er in een maand uit kunnen worden gehaald. Dus kijk ook naar de afstand.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge

Een WeekendVrij met dalkorting erbij lijkt mij een mooi abonnement. De vraag is of de kosten van het Weekendvrij er in een maand uit kunnen worden gehaald. Dus kijk ook naar de afstand.

Ok bedankt voor uw meedenken! 
die extra dalkorting aan 3€ Extra pm kan ik later ook weer weglaten? Aangezien het nu om de vakantieeriode gaat en na vakantie enkel de weekendbrij dan voldoende is

Reputatie 7
Badge +3

Ok bedankt voor uw meedenken! 
die extra dalkorting aan 3€ Extra pm kan ik later ook weer weglaten? Aangezien het nu om de vakantieeriode gaat en na vakantie enkel de weekendbrij dan voldoende is

Bij Flex kan het abonnement na een maand gewijzigd worden en kan de dalkorting er afgehaald worden en indien nodig toegevoegd worden.

Bedankt dan ga ik dat verder uitzoeken! 
fijne dag en iedereen bedankt voor meedenken

Reageer