beantwoord

Welk moment van een maand kan ik de abonnement van de volgende maand aanpassen?

• 31 december 2019
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik overweeg nu mijn jaarabonnement te veranderen naar NS Flex.  Nu vraag ik me af welke moment van een maand het abonnement van de volgende maand aangepast kan worden.  Bij voorbeeld kan ik t/m 31 januari veranderen, of ik bij voorbeeld 5 euro per maand betaal of 0 euro, voor vanaf 1 februari?

Of moet ik bij voorbeeld twee weken van tevoren bepalen om een nieuwe tarief te hebben vanaf 1 februari?

Nog een vraag is of het altijd begin van de maand moet zijn om het nieuwe tarief in te gaan, of kan het vanaf helft van de maand ook starten?

Alvast bedankt voor uw spoedige reactie.

icon

Beste antwoord door Momo 31 december 2019, 12:39

Wanneer je wilt wijzigen van een klassiek jaarabonnement naar NS Flex dan kan dat op elke willekeurige dag. Dat kan dus vandaag al, morgen, volgende week, wanneer jij maar wilt. Heb je dan een deel van het vooruitbetaalde maand- of jaarbedrag van je klassieke abonnement niet gebruikt, dan krijg je dit terug betaald.

Wanneer je eenmaal hebt gewijzigd naar Flex dan kun je pas na precies 1 maand weer wijzigen naar een ander Flex abonnement. Vanaf die 1e maand kun je weer op elke dag die wilt wijzigen en na die wijziging weer 1 maand niet etc.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je wilt wijzigen van een klassiek jaarabonnement naar NS Flex dan kan dat op elke willekeurige dag. Dat kan dus vandaag al, morgen, volgende week, wanneer jij maar wilt. Heb je dan een deel van het vooruitbetaalde maand- of jaarbedrag van je klassieke abonnement niet gebruikt, dan krijg je dit terug betaald.

Wanneer je eenmaal hebt gewijzigd naar Flex dan kun je pas na precies 1 maand weer wijzigen naar een ander Flex abonnement. Vanaf die 1e maand kun je weer op elke dag die wilt wijzigen en na die wijziging weer 1 maand niet etc.

Reageer