Skip to main content

Hallo,

Op 18 december heb ik mijn flex basis abonnement gewijzigd naar een ns flex dal voordeel abonnement. Na een maand wilde ik dat weer wijzigen naar een flex basis abonnement maar ik kan pas vanaf 7 februari weer wijzigen. Waarom niet na een maand dus op 18 januari? 

Hallo,

Op 18 december heb ik mijn flex basis abonnement gewijzigd naar een ns flex dal voordeel abonnement. Na een maand wilde ik dat weer wijzigen naar een flex basis abonnement maar ik kan pas vanaf 7 februari weer wijzigen. Waarom niet na een maand dus op 18 januari? 

Waar kan u zien dat u pas vanaf 7 februari weer kan wijzigen?

Als je "te vroeg” wil wijzigen, krijg je een melding dat dit pas kan vanaf xx-xx-xxxx.

Er zijn de laatste tijd wel meer meldingen over gewijzigde ingangsdatums van abonnementen. Zou het daar niet mee te maken hebben?

Ik krijg momenteel ook weer een foutmelding na het inloggen in Mijn NS. Is er een storing?

Als je "te vroeg” wil wijzigen, krijg je een melding dat dit pas kan vanaf xx-xx-xxxx.

Er zijn de laatste tijd wel meer meldingen over gewijzigde ingangsdatums van abonnementen. Zou het daar niet mee te maken hebben?

Ik krijg momenteel ook weer een foutmelding na het inloggen in Mijn NS. Is er een storing?

Net even gecheckt maar bij mij werkt Mijn NS wel momenteel.

Ik zie op X nu ook onderstaand bericht. Ik vermoed nu eerlijk gezegd dat er weer iets fout gaat in de systemen van NS.

Die melding krijg ik al een tijdje (pagina redirect een keer of drie en dan stopt het).

Een incognito venster werkt wel. Zal wel ergens een cookie in de weg zitten, dus je zou ze ook nog allemaal kunnnen wissen (login.ns.nl cookies wissen werkt niet, en aan uBlock ligt het ook niet).

Bij mijn abonnement (gewijzigd op 13 december 2024) staat nu ineens ingangsdatum 9 January 2025 (vandaag), en wijzigen zou weer kunnen vanaf 8 February 2025

Dat is in ieder geval zinniger dan de melding dat mijn abonnement zou zijn beéindigd (terwijl het gewoon werkt).

Nou ja, het is nog geen 13 january dus we zien wel 🙄 en anders via de klantenservice.

Voor de rest ontbreken busreizen op twee bankpassen van 29 en 30 december nog. OVpay toonde ze de volgende dag.

Die melding krijg ik al een tijdje (pagina redirect een keer of drie en dan stopt het).

Een incognito venster werkt wel. Zal wel ergens een cookie in de weg zitten, dus je zou ze ook nog allemaal kunnnen wissen (login.ns.nl cookies wissen werkt niet, en aan uBlock ligt het ook niet).

Bij mijn abonnement (gewijzigd op 13 december) staat nu ineens ingangsdatum 9 January 2025 (vandaag), dus wijzigen zou pas weer kunnen vanaf 8 February 2025 Dat is in ieder geval zinniger dan de melding dat mijn abonnement zou zijn beéindigd (terwijl het gewoon werkt).

Nou ja, het is nog geen 13 january dus we zien wel 🙄 en anders via de klantenservice.

Voor de rest ontbreken busreizen op twee bankpassen van 29 en 30 december nog. OVpay toonde ze de volgende dag.

Bij mijn abonnement (gewijzigd op 13 december) staat nu ineens ingangsdatum 9 January 2025 (vandaag), dus wijzigen zou pas weer kunnen vanaf 8 February 2025

Ok maar dan is bij dus bewezen dat het inderdaad fout gaat met betrekking tot het wijzigen van het abonnement. Dit moet echt met spoed worden opgepakt  

Mijn abonnement staat overigens wel goed. (wel vreemd want dan gaat het dus blijkbaar willekeurig fout).

Crosslink naar dit topic over precies hetzelfde:

Reageer