beantwoord

Wijzigen NS-Flex lukt niet bij gewoon ingelogd te zijn.

  • 1 May 2022
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 2

Beste mensen,

Gek genoeg lukt het niet mijn Flex-DalVrij abonnement in een Flex-Basis om te zetten. Deze is op 2 april ingegaan en zou dus per vandaag te wijzigen moeten zijn. Het systeem geeft aan dat alleen de abonnementhouder kan wijzigen, ook al ben ik (zij het in Engeland, niet via WIFI, maar gewoon via mijn mobiele-abonnement) keurig-netjes ingelogd op Mijn NS, dus daar zal het niet aan moeten liggen. Dat ik niet te vroeg ben, zou ook niet kunnen, want anders kon ik sowieso geen ander abonnement kiezen. Weet iemand wat de oorzaak is en hoe kan ik anders wijziger (zonder vanuit Engeland naar Nederland te moeten bellen!). Alvast dank voor de info.

 

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 1 May 2022, 16:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Als je de melding krijgt dat je niet de abonnementhouder bent, kan het zijn dat er iets mis is in de koppeling van je Mijn NS account . Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klanten Service.

Reputatie 7
Badge +4

U hoeft echt niet te bellen, chatten is ook vanuit Engeland gratis.

Badge +3

+31 30 751 5155 bellen zou gewoon moeten lukken, en bij mijn weten hoort GB/UK nog steeds bij je (Europese) belgebied.

Volgens mij kun je sowieso pas 2 mei wijzigen, het huidige abonnement loopt van 2 april t/m 1 mei.

Als je op 2 mei wijzigt geldt die wijziging vanaf de dag zelf.

Badge +3

Volgens mij kun je sowieso pas 2 mei wijzigen, het huidige abonnement loopt van 2 april t/m 1 mei. 

Dat zou ook nog kunnen, maar de melding over ‘contracthouder’ zou een belletje moeten laten rinkelen (dus ja, laat de Klantenservice het maar oplossen)

Reageer