beantwoord

Wijzigen rekeningnummer

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Afgelopen week heeft mijn vriendin een trajectvrij abonnement afgesloten. Omdat ze zelf op het moment geen toegang heeft tot internetbankieren en het met redelijke spoed geregeld moest worden heb ik de betaling via mijn rekening gedaan. Bij het afsluiten van het abonnement werd ik heel mooi verplicht om toestemming te geven tot automatische incasso voor de reizen gemaakt buiten het traject met daarbij het mooie dat de incasso ook nog eens loopt tot 31-12-2014 !!!

Hier ben ik dus totaal niet over te spreken en graag zou ik willen weten of het mogelijk is om deze incasso te annuleren of het rekeningnummer te wijzigen. Na 10minuten van mijn belbundel verknoeit te hebben aan de servicelijn waar ik niemand eraan kreeg hoop ik dat iemand hier een duidelijk antwoord voor mij heeft.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 augustus 2014, 15:42

Welkom op het NS serviceforum MarkH! Aangezien je het rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder dient te wijzigen wil ik je adviseren om dit schriftelijk te doen met daarbij de handtekening van jezelf en je vriendin. Binnen het MijnNS account kan namelijk alleen het rekeningnummer gewijzigd worden en niet de naam van de rekeninghouder. Je kan deze brief sturen naar:

NS Klantenservice

Afdeling abonnementen

Postbus 2368

3500 GJ Utrecht
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Als uw vriendin in Mijn NS de kaart met Traject Vrij toevoegt, dan kan ze van daaruit via Mijn producten het rekeningnummer wijzigen.
Welkom op het NS serviceforum MarkH! Aangezien je het rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder dient te wijzigen wil ik je adviseren om dit schriftelijk te doen met daarbij de handtekening van jezelf en je vriendin. Binnen het MijnNS account kan namelijk alleen het rekeningnummer gewijzigd worden en niet de naam van de rekeninghouder. Je kan deze brief sturen naar:

NS Klantenservice
Afdeling abonnementen
Postbus 2368
3500 GJ Utrecht

Reageer