beantwoord

Wijzigen Traject vrij

• 1 maart 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Goedemorgen!

Er is iets mis gegaan bij het aanvragen van mijn traject vrij abbonement. (maand)
Ik reis elke dag van en naar Den Haag HS vanuit Leiden.
Nu zie ik dat mijn abbonement op Den Haag Centraal staat, maar ik heb hem al geactiveerd.
Ik was ervan overtuigd dat ik Den Haag HS had aangevinkt.

Kan ik dit nu wijzigen of stopzetten of ben ik nu gedoemd om via Den Haag Centraal te reizen? 😉
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 1 maart 2017, 10:37

Goedemorgen! Welkom op het NS serviceforum dvanruiten.

Ai.. dat is lastig. Als je je abonnement nog niet geactiveerd hebt kan ik hem annuleren. Je moet dan wel weer een nieuwe aanvragen. Qua prijs valt het verschil gelukkig wel mee. Als het goed is kun je gewoon reizen zonder extra kosten te maken. Ik wil je vragen om dit even goed in de gaten te houden. Als dit wel blijkt kun je dit hier altijd even laten weten! Dan kunnen we dit alsnog oplossen. Je kunt dus gewoon reizen tussen Den haag HS en Leiden.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen! Welkom op het NS serviceforum dvanruiten.

Ai.. dat is lastig. Als je je abonnement nog niet geactiveerd hebt kan ik hem annuleren. Je moet dan wel weer een nieuwe aanvragen. Qua prijs valt het verschil gelukkig wel mee. Als het goed is kun je gewoon reizen zonder extra kosten te maken. Ik wil je vragen om dit even goed in de gaten te houden. Als dit wel blijkt kun je dit hier altijd even laten weten! Dan kunnen we dit alsnog oplossen. Je kunt dus gewoon reizen tussen Den haag HS en Leiden.

Reageer