beantwoord

Wijzigen Traject Vrij abonnement

  • 25 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Sinds 1 juli heb ik een Traject Vrij abonnement. De contractduur is een jaar. Kan ik in het eerste jaar het traject wijzigen? Via Mijn NS heb ik die optie niet.
Ik verwacht dat dat nodig is vanwege een verhuizing.

Michiel
icon

Beste antwoord door OgreRail 25 augustus 2015, 11:46

Ja, je kan bij een doorlopend abonnement het traject wijzigen. Dit zou normaliter via Mijn NS geregeld moeten kunnen worden. 2 weken voor ingangsdatum, ingangsdatum moet dezelfde maanddag zijn als waarop het abonnement is ingegaan. Mocht het niet lukken kun je best de klantenservice via telefoon, twitter, facebook, chat of e-mail (tegen eva zeggen "e-mail")
Bekijk origineel

2 reacties

Ja, je kan bij een doorlopend abonnement het traject wijzigen. Dit zou normaliter via Mijn NS geregeld moeten kunnen worden. 2 weken voor ingangsdatum, ingangsdatum moet dezelfde maanddag zijn als waarop het abonnement is ingegaan. Mocht het niet lukken kun je best de klantenservice via telefoon, twitter, facebook, chat of e-mail (tegen eva zeggen "e-mail")
Okee. Ik heb het zojuist gedaan. Bedankt voor je snelle reactie!

Reageer