Wijzigen Traject Vrij abonnement

• 4 september 2014
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Gisteren een traject vrij abonnement besteld via de website ( met nieuwe ov-chipkaart), maar per ongeluk een jaar abonnement besteld en ik heb een maand abonnement nodig. Gebeld met de klantenservice; dit kan niet gewijzigd/geannuleerd omdat er een nieuwe ov-chipkaart bij besteld is. De kaart (en het abonnement) is voor mijn zoon, die tijdelijk naar een andere school moet, dus een jaarabonnement is overbodig. Ik snap er geen bal meer van. Ik wil nog wel een duurder abonnement nemen en dat kan niet!! Bestaat er een mogelijkheid om e.e.a. nog te veranderen? Het hele geintje kost me al genoeg!

3 reacties

Hallo Christel,

Vervelend dat dit is gebeurd.

Wil je mij een persoonlijk bericht toesturen? Wil je ook de NAW-gegevens, de geboortedatum, het IBAN-nummer en het kaartnummer vermelden in je bericht? Vervolgens kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Hallo, misschien een hele domme vraag maar hoe stuur ik een privebericht?
Je kan het best klikken op de foto van de gebruiker, vervolgens kan je klikken op 'stuur bericht'. Ik heb van dit topic de naam gewijzigd en het verplaatst naar 'Abonnementen', om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer