beantwoord

Wijzigen van een abbonement met ex-student korting

• 19 september 2018
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hi NS,

Ik heb ongeveer twee weken geleden een dal-voordeel abonnement geactiveerd met mijn ex-studenten korting.

Echter ben ik veranderd van werk locatie en is een weekendvrij abonnement een stuk voordeliger voor mij.

Wanneer ik probeer te veranderen van abonnement lukt het mij niet om de korting over te zetten naar een nieuw abonnement.

Ik heb al een aantal keren contact proberen op te nemen met jullie maar helaas heb ik geen reactie gekregen.

Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen om mijn abonnement te veranderen en de ex-studenten korting weer te activeren?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Denice NS 19 september 2018, 13:52

Hi mdegr. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je je Dal Voordeel (Studentenaanbod) graag wilt wijzigen naar Weekend Vrij.

Wijzigen is uiteraard geen probleem. Dit kan je doen via Mijn NS. De korting daarentegen is helaas niet mee te nemen in die wijziging. Kortom, als je je contract wijzigt betaal je voor het Weekend Vrij de reguliere prijs. Deze prijs kunnen wij helaas niet aanpassen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi mdegr. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je je Dal Voordeel (Studentenaanbod) graag wilt wijzigen naar Weekend Vrij.

Wijzigen is uiteraard geen probleem. Dit kan je doen via Mijn NS. De korting daarentegen is helaas niet mee te nemen in die wijziging. Kortom, als je je contract wijzigt betaal je voor het Weekend Vrij de reguliere prijs. Deze prijs kunnen wij helaas niet aanpassen.
Hi Denice,

Dankjewel voor je reactie en jammer dat dat niet mogelijk is, omdat ik dan eigenlijk dubbel ga betalen voor een dal-abonnement.

Hebben jullie ook alleen een weekend abbonement, of een andere oplossing waardoor ik mijn 50 euro korting wel kan krijgen?

Dankjewel
Reputatie 5
Helaas niet, mdegr.

Als je het Dal Voordeel, waar je de korting op hebt toegepast, naar een Weekend Vrij wijzigt ben je de korting dus kwijt.

Reageer