beantwoord

Wijzigen van jaar Traject Vrij abonnement i.v.m. verhuizing

• 9 april 2015
  • 6 reacties
  • 778 Bekeken

Ik zou graag het traject van mijn jaar abonnement willen wijzigen ivm een verhuizing. Ik zou het traject willen veranderen van Almere Parkwijk - Amsterdam Zuid naar Almere Centrum - Amsterdam Zuid. Hoe kan ik dit doen? Het lukt niet om via Mijn NS een wijziging aan te vragen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 april 2015, 19:20

Welkom op het forum leanne!

Ik wil graag kijken of ik dit voor je kan regelen. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en je IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik kan mijn traject zelf wijzigen via Mijn NS --> Mijn producten (links) --> Details en Wijzigen (helemaal onderaan, beetje rechts) --> Trajectwissel (rechts bovenaan)... kan dat niet bij u?
Dank voor uw bericht, nee dat kan bij mij niet helaas.. Ik heb trouwens de jaren hiervoor ook een jaartrajectabonnement gehad, dus ik zou wijzigingen moeten kunnen aanbrengen.
Welkom op het forum leanne!

Ik wil graag kijken of ik dit voor je kan regelen. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en je IBAN + tenaamstelling? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Ik heb een aanvullende vraag met betrekking tot dit onderwerp: ik ga verhuizen maar wil pas een adreswijziging doorgeven als ik mijn contract heb getekend (rond 16 september). Dit betekent dat ik pas 2 weken voor mijn verhuisdatum (1 oktober) een wijziging kan doorgeven aan NS (Traject vrij).

Kan deze wijziging dan op elke gewenste datum ingaan (in dit geval 1 oktober)?
Reputatie 6
Badge +1
Nee, waarschijnlijk niet. Als u een privé-abonnement Traject Vrij heeft, kunt u uw abonnement 1x per maand wijzigen, op dezelfde dag als de ingangsdatum. Dus als u een abonnement heeft afgesloten per 10-9, kunt u wijzigen per 10-10, 10-11 etc. U kunt dit gemakkelijk zelf proberen in Mijn NS door te klikken op Mijn NS --> Mijn producten (links) --> Details en Wijzigen (helemaal onderaan, beetje rechts) --> Trajectwissel (rechts bovenaan)...

Heeft u Traject Vrij op de NS Businesscard, dan is wijzigen wel per iedere dag mogelijk, maar ook dan is een paar dagen van tevoren (weet even niet hoeveel) aangeven nodig.
Beste francette,

Het ligt eraan wanneer jouw Traject Vrij abonnement is ingegaan. Bij een consumentenproduct, zoals Keuzereiger al aangeeft, kan dat 2 weken voor de ingangsdatum. Weet je wanneer jouw abonnement is ingegaan? Het kan dus handig zijn om al wel te besluiten om je abonnement eerder te wijzigen, zo weet je zeker dat je in de maand het abonnement kunt gebruiken.

Reageer