beantwoord

wijzigen van reizen op saldo naar automatisch

  • 29 April 2022
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

bij aanvraag flex dal voordeel aangegeven flex abo dus automatische incasso . In account staat echter

reizen op saldo.

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Momo 29 April 2022, 15:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat is de ingangsdatum van het Flex abo? En heb je de wjziging naar Flex al opgehaald bij een automaat? Want pas vanaf de ingangsdatum kun je de wijziging ophalen en zal in je account het reizen op saldo zijn aangepast naar je Flex abo.

Heb het 22-4 aangevraagd en zou per 1-5 ingaan. Nog geen 2e mail ontvangen om bestelling op te  halen. Ik kan het dus erna nog veranderen. Maar t feit blijft dat ik automatisch heb aangevraagd dan zou het meteen al goed moeten zijn lijkt me toch?

Reputatie 7
Badge +3

Als de ingangsdatum 1-5 is krijg je ook pas op 1-5 de mail om de bestelling op te halen en zul je ook tot die tijd Reizen op saldo in je MijnNS account zien. NS zou daar duidelijker over moeten zijn, hier komen vaker vragen over. 

Dat was ook mijn gedachte. In ieder geval bedankt voor je reactie. Nu weet ik het tenminste.

Reputatie 7
Badge +1

Bedoel je soms reizen op rekening als boodschap op het schermpje? Dat is dus wat anders als op saldo!

ALS je hiervoor al een ander soort FLEX had-bvb basis (=zonder welke korting dan ook) dan zou het automatisch moeten gaan. Dat is overigens wat onwaarschijnlijk omdat je dat niet lang tevoren kan aanvragen/wijzigen.

Dus ALS je nog geen FLEX had, dan moet je dus echt opnw laden en dat kan dus echt niet eerder. Precies zoals momo ook al heeft verteld

@bahnrider ik had nog geen flex abo gehad. Ik wacht even af en ga t na 1-5 wijzigen.

Reageer