beantwoord

wijziging abbonoment

  • 16 September 2021
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Goedemorgen,

 

Gister heb ik mijn abonnement gewijzigd. Maar ik kreeg wel een nieuwe factuur dat alsnog 60 euro wordt  geïncasseerd. Terwijl ik dit juist heb veranderd naar 0 euro. 
 

kunt u mij hier meer info over geven. 
 

groetjes Lonneke 

icon

Beste antwoord door Thom 16 September 2021, 07:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

De prijs van 60 euro geeft waarschijnlijk aan dat het om een verlenging van een Dalvoordeelabonnement gaat. Als u overgegaan bent naar Flex, dan zal een automatische verlenging worden verrekend met een tussentijdse factuur. Bedenk dat als er een min voor het bedrag staat, u dat bedrag terug krijgt en dat hoeft u dus niet te betalen. 

Wij zijn een reizigersforium en kunnen niet bij de administratie. Als u het precies wilt weten, neem dan even contact op met Klantenservice. Zij kunnen precies zien waarom het is en hoe het zit.

 

Normaal wordt als u naar Flex overgaat, de prijs van een vooruitbetaald abonnement verrekend voor het deel van het jaar dat nog niet is gebruikt.

 

Groeten terug,

Thom.

Reageer