Ik heb een abonnement wijziging aangevraagd van dal vrij naar altijd vrij. Ik krijg nu net een mail dat deze per 1 mei ingaat, maar dat ik deze wél voor 1 mei moet ophalen. Als ik mijn altijd vrij abonnement dus nu (19 april) ophaal, werkt deze dan direct? Of gaat dit abonnement pas per 1 mei in? Vervalt mijn dal vrij dan ook direct? Met andere woorden: zit ik dan vanaf vandaag (19 april) tot en met 1 mei zonder abonnement?
In afwachting van jullie reactie.
Dank.
Siebe
Beste antwoord door Tochjo
Door de wijziging bij de kaartautomaat te bevestigen, wordt de einddatum van Dal Vrij op 30 april gezet en een nieuw product Altijd Vrij met ingangsdatum 1 mei op de kaart geladen.
Uw Altijd Vrij gaat dus pas op 1 mei in, ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt. En heel april kunt u dus uw abonnement Dal Vrij nog gebruiken, eveneens ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt.
Bekijk origineel
Uw Altijd Vrij gaat dus pas op 1 mei in, ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt. En heel april kunt u dus uw abonnement Dal Vrij nog gebruiken, eveneens ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt.