beantwoord

Wijziging abonnement

• 19 april 2016
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik heb een abonnement wijziging aangevraagd van dal vrij naar altijd vrij. Ik krijg nu net een mail dat deze per 1 mei ingaat, maar dat ik deze wél voor 1 mei moet ophalen. Als ik mijn altijd vrij abonnement dus nu (19 april) ophaal, werkt deze dan direct? Of gaat dit abonnement pas per 1 mei in? Vervalt mijn dal vrij dan ook direct? Met andere woorden: zit ik dan vanaf vandaag (19 april) tot en met 1 mei zonder abonnement?

In afwachting van jullie reactie.

Dank.

Siebe
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 april 2016, 13:05

Door de wijziging bij de kaartautomaat te bevestigen, wordt de einddatum van Dal Vrij op 30 april gezet en een nieuw product Altijd Vrij met ingangsdatum 1 mei op de kaart geladen.

Uw Altijd Vrij gaat dus pas op 1 mei in, ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt. En heel april kunt u dus uw abonnement Dal Vrij nog gebruiken, eveneens ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Door de wijziging bij de kaartautomaat te bevestigen, wordt de einddatum van Dal Vrij op 30 april gezet en een nieuw product Altijd Vrij met ingangsdatum 1 mei op de kaart geladen.

Uw Altijd Vrij gaat dus pas op 1 mei in, ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt. En heel april kunt u dus uw abonnement Dal Vrij nog gebruiken, eveneens ongeacht op welke datum in april u de wijziging bevestigt.

Reageer