beantwoord

Wijziging abonnement per direct ongedaan maken

• 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb afgelopen week mijn abonnement gewijzigd. Ik had een gratis dal voordeel abbonement en deze heb ik gewijzigd in een traject vrij abonnement. Maar ik wil deze eigenlijk helemaal niet wijzigen, ik wil het traject vrij abonnement gewoon voor er naast, want als ik deze wijzig moet ik meer geld betalen. Nu las ik dat als ik de wijziging niet activeer voor 16 februari dat hij ongedaan wordt gemaakt. Maar dat wil dus zeggen dat ik tot 16 februari moet wachten. Ik wil namelijk per direct een nieuw traject vrij abonnement aanvragen en niet pas over een week, wat nu dus niet lukt. Want dan kost het me alsnog extra geld. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 februari 2017, 14:55

Update: Helaas heb ik Boeffy92 niet kunnen helpen om haar TrajectVrij Maandabonnement op tijd te bestellen op haar huidige OVchipkaart. De reden was een wijziging van haar abonnement die zij had aangevraagd, maar had geannuleerd. Hierdoor is er een termijn gecreëerd waarin geen abonnement besteld kon worden op deze OVchipkaart. Ik heb haar het advies gegeven om het abonnement op een nieuwe OVchipkaart te bestellen. De kosten van de OVchipkaart had ik hierbij willen vergoeden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Boeffy92, en welkom op het NS Serviceforum.

Dat klinkt als een lastig probleem, maar ik wil het graag voor je oplossen. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw volledige naam, adres en geboortedatum? Dit doe je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Dan zal ik een grondig onderzoek voor je starten.
Reputatie 7
Update: Helaas heb ik Boeffy92 niet kunnen helpen om haar TrajectVrij Maandabonnement op tijd te bestellen op haar huidige OVchipkaart. De reden was een wijziging van haar abonnement die zij had aangevraagd, maar had geannuleerd. Hierdoor is er een termijn gecreëerd waarin geen abonnement besteld kon worden op deze OVchipkaart. Ik heb haar het advies gegeven om het abonnement op een nieuwe OVchipkaart te bestellen. De kosten van de OVchipkaart had ik hierbij willen vergoeden.

Reageer