beantwoord

Wijziging bankrekeningnummer (IBAN)

• 1 april 2019
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Hoe wijzig ik het bankrekeningnummer van de rekening waar mijn abonnement NS wordt afgeschreven?

gr jacinta
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 april 2019, 10:59

Dit kunt u doen in Mijn NS. Daarvoor gaat u in Mijn NS naar Producten. Vervolgens drukt u bij uw abonnement op de blauwe knop Aanpassen of uitbreiden. Daar vindt u een link Wijzigen achter uw rekeningnummer.

Behalve in Mijn NS kunt u het rekeningnummer ook wijzigen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Dit kunt u doen in Mijn NS. Daarvoor gaat u in Mijn NS naar Producten. Vervolgens drukt u bij uw abonnement op de blauwe knop Aanpassen of uitbreiden. Daar vindt u een link Wijzigen achter uw rekeningnummer.

Behalve in Mijn NS kunt u het rekeningnummer ook wijzigen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hoe wijzig ik het bankrekeningnummer van de rekening waar mijn abonnement NS wordt afgeschreven?

gr jacinta

Hier werkt dat niet. Als ik op de knop klik dan ga ik wel naar een ander scherm, maar kan hier niks wijzigen?
GGroeten,
Jacqueline
Ik vermoed dat je in dat geval een Voordeelurenabonnement hebt of jouw kaart niet hebt gekoppeld aan je Mijn NS account, klopt één van beide?
Ik vermoed dat je in dat geval een Voordeelurenabonnement hebt of jouw kaart niet hebt gekoppeld aan je Mijn NS account, klopt één van beide?
Klopt een dal voordeel abbonement.
Maar in het verleden heb ik het wel aan kunne passen
Een Voordeelurenabonnement en een Dal Voordeel abonnement zijn verschillende producten.

Mijn advies is om te contacten met de klantenservice. We kunnen jouw IBAN dan aanpassen en gelijk kijken waarom het je zelf niet lukt.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!
  • Voordeelurenabonnement (van voor 2012)? Neem contact op met de klantenservice.
  • Ander klassiek abonnement (geen NS Flex dus?) Zie Mijn NS en dan bij Producten het abonnement opzoeken waar je het IBAN van wilt wijzigen. Kies voor Aanpassen of uitbreiden en maak 1 eurocent over vanaf het nieuwe/gewenste IBAN (via iDeal).
  • Heb je NS Flex? Zie je Startpagina (Mijn NS) en dan Bekijk en wijzig abonnement en daar de optie IBAN wijzigen

Reageer