beantwoord

wijziging betaal dag

• 3 December 2021
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Zou de dag waarop ik de kosten moet betalen veranderd kunnen worden ? Ik moet nu rond de 8e betalen maar heb dit liever de 25e hoop dat dit geregeld kan worden. 

icon

Beste antwoord door Thom 3 December 2021, 13:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan helaas niet op een makkelijke manier. De oorspronkelijke betaaldatum blijft.  Als u dat wilt wijzigen, moet u alle Flexabonnementen opzeggen en met een ander e-mailadres en een nieuw account het opnieuw laten ingaan na de 25e, en dat gaat dus wel erg ver.

Over het algemeen is het gedoe. U moet het toch betalen, dus reserveren voor de achtste is het verstandigste. De sancties zijn fors als het misgaat. Het veranderen van de datum als truc voor later betalen te gebruiken, gaat niet op. Verder geeft het ook nog gedoe met het verrekenen van het oude en het nieuwe abonnement.

Reserveren, lijkt me.

Reputatie 7
Badge

Nee, dat zal helaas niet gaan. Dat lees ik in andere topics hierover.

Hallo Dmhoogvliet en welkom bij de NS Community,

Ik heb de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Zoals Thom al aangaf kunnen wij de datum voor het incassomoment niet wijzigen. Hiervoor dien je het abonnement te beëindigen en opnieuw te bestellen. Zodoende krijg je dan een andere datum. Een beëindiging gaat per direct in en deze dien je dan te bevestigen bij een OV-automaat. Dat kan ook dezelfde dag en daarna kan je het abonnement opnieuw bestellen en per direct in laten gaan. We zullen dan omstreeks die dag elke maand het geld afschrijven.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Dmhoogvliet en welkom bij de NS Community,

Ik heb de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Zoals Thom al aangaf kunnen wij de datum voor het incassomoment niet wijzigen. Hiervoor dien je het abonnement te beëindigen en opnieuw te bestellen. Zodoende krijg je dan een andere datum. Een beëindiging gaat per direct in en deze dien je dan te bevestigen bij een OV-automaat. Dat kan ook dezelfde dag en daarna kan je het abonnement opnieuw bestellen en per direct in laten gaan. We zullen dan omstreeks die dag elke maand het geld afschrijven.

Is dat zo? Ik heb eind december 2020 mijn VDU beëindigd en direct Dal Voordeel op saldo aangevraagd. Mijn incassodatum voor VDU was jaarlijks eind november en dat is ook de datum voor Dal Voordeel geworden.

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat het om Flex gaat in het geval hier helemaal boven.

Reputatie 3

Is dat zo? Ik heb eind december 2020 mijn VDU beëindigd en direct Dal Voordeel op saldo aangevraagd. Mijn incassodatum voor VDU was jaarlijks eind november en dat is ook de datum voor Dal Voordeel geworden.

Dit lijkt meer op een wijziging. Kan dat kloppen? Bij een wijziging naar een ander abonnement, blijft de incassodatum gelijk.

Reputatie 7
Badge +3

Dit lijkt meer op een wijziging. Kan dat kloppen? Bij een wijziging naar een ander abonnement, blijft de incassodatum gelijk.

Dat kan kloppen.

Reageer