beantwoord

wijziging naar ns flex

  • 26 april 2020
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Tussentijdse factuur 
U ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met een melding dat uw factuur klaarstaat in Mijn NS. Ook vindt u in deze mail het bedrag dat u moet betalen of terugkrijgt en wanneer u dit ongeveer kunt verwachten.

 

Ik heb deze niet ontvangen na omzetting van mijn abonnement. En ook geen msil m.b.t activeren.

 

Klopt dit?

 

Mvg, Chantal

icon

Beste antwoord door Maxime NS 26 april 2020, 16:31

Hallo Chantal1974, welkom op de NS Community.

 

Als je je abonnement wijzigt dan wordt er een mail gestuurd. Als je het via de klantenservice hebt laten doen dan vraag ik me af of we nog je goede e-mailadres hebben staan en als je de wijziging zelf hebt gedaan dan vraag ik me af of dit goed is gegaan. Onze klantenservice kan dit voor je nakijken. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Chantal1974, welkom op de NS Community.

 

Als je je abonnement wijzigt dan wordt er een mail gestuurd. Als je het via de klantenservice hebt laten doen dan vraag ik me af of we nog je goede e-mailadres hebben staan en als je de wijziging zelf hebt gedaan dan vraag ik me af of dit goed is gegaan. Onze klantenservice kan dit voor je nakijken. 

Reageer