beantwoord

Wijziging product - echter product stond nog niet klaar ?!

• 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Goedemorgen NS,

Zouden jullie willen inzoomen in mijn aanvraag tot het wijzigingen van een product ? Het product zou klaar staan na een uur echter deze ochtend bij het ophalen van het product stond deze nog niet klaar.

Hoor graag van jullie ?! Groet Ben 

icon

Beste antwoord door Laura NS 29 juni 2020, 09:47

Goedemorgen Ben_Steijger en welkom op onze NS Community!

Er zit vermoedelijk een vertraging in de levering van het te activeren product. Ik ben dit deze morgen al vaker tegengekomen, helaas. Het is nog even afwachten, ben ik bang. Neem wel even contact op met onze klantenservice zodat ze je kunnen helpen met een oplossing in de tussentijd.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Wij kunnen hier op de community niet bij uw persoonlijke gegevens. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk op 030 751 51 55. Zij kunnen voor u uitzoeken wat er eventueel mis is gegaan.

Goedemorgen Ben_Steijger en welkom op onze NS Community!

Er zit vermoedelijk een vertraging in de levering van het te activeren product. Ik ben dit deze morgen al vaker tegengekomen, helaas. Het is nog even afwachten, ben ik bang. Neem wel even contact op met onze klantenservice zodat ze je kunnen helpen met een oplossing in de tussentijd.

Reageer