Wijziging traject van Traject Vrij abonnement
Ik zou graag het traject van mijn Traject Vrij abonnement wijzigen. Is het mogelijk dit online te regelen?
Ik neem aan dat u tijdens dit proces erover bent geïnformeerd dat u deze wijziging moet bevestigen door bij een kaartautomaat een bestelling op te halen? Doet u dit niet, dan wordt de wijziging niet doorgevoerd.
Bedankt! Het is gelukt.
Ja, dit kan via Mijn NS. Bij Mijn producten klikt u op de knop Details en wijzigen. Vervolgens wijst het zich vanzelf.
Uw wijziging kan alleen ingaan op dezelfde datum dat uw abonnement is ingegaan. Ging uw abonnement bijvoorbeeld op de 7e van de maand in, dan gaat de wijziging van traject ook op de 7e van de maand in. Deze wijziging moet u uiterlijk twee weken van tevoren doorgeven.
Uw wijziging kan alleen ingaan op dezelfde datum dat uw abonnement is ingegaan. Ging uw abonnement bijvoorbeeld op de 7e van de maand in, dan gaat de wijziging van traject ook op de 7e van de maand in. Deze wijziging moet u uiterlijk twee weken van tevoren doorgeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.