Wijziging traject van Traject Vrij abonnement

  • 4 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ik zou graag het traject van mijn Traject Vrij abonnement wijzigen. Is het mogelijk dit online te regelen?

3 reacties

Badge +3
Ik neem aan dat u tijdens dit proces erover bent geïnformeerd dat u deze wijziging moet bevestigen door bij een kaartautomaat een bestelling op te halen? Doet u dit niet, dan wordt de wijziging niet doorgevoerd.
Bedankt! Het is gelukt.
Badge +3
Ja, dit kan via Mijn NS. Bij Mijn producten klikt u op de knop Details en wijzigen. Vervolgens wijst het zich vanzelf.

Uw wijziging kan alleen ingaan op dezelfde datum dat uw abonnement is ingegaan. Ging uw abonnement bijvoorbeeld op de 7e van de maand in, dan gaat de wijziging van traject ook op de 7e van de maand in. Deze wijziging moet u uiterlijk twee weken van tevoren doorgeven.

Reageer