beantwoord

Wijziging Traject Vrij abonnement om een of andere reden niet opgehaald.

• 24 april 2019
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Vorige maand heb ik een trajectwijziging doorgevoerd, ik heb hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen én ik heb mijn wijziging opgehaald bij de automaat. De wijziging zou per 9 april ingaan. Echter na afschrijven van mijn Traject Vrij abonnement merk ik dat dit mijn oude tarief is en ik heb meermaals met de klantenservice op de chat gezeten. Tijden de chat heb ik het verhaal uitgelegd en werd mij gevraagd om wat gegevens, deze heb ik gegeven. Nadat ik medewerker had voorzien van de nodige informatie, heb ik geen reactie mogen vernemen, ik snap dat er het druk is op de chat en dit wel een uur kan duren voordat zij kunnen reageren. Helaas was dit niet het geval want ik heb na 5 uur lang wachten nóg geen reactie mogen vernemen.

Dit heb ik een dag later nog een keer geprobeerd, precies hetzelfde verhaal. Na gegevens te hebben gegeven, geen reactie.

Uiteindelijk is dit 4 keer gebeurt in totaal, tot vandaag. Vandaag kreeg ik na de doorgestuurde gegevens, reactie van één van de medewerkers. Dacht eindelijk dat ik een snap verder zou zijn.

Mevrouw gaf aan dat mijn wijziging niet is opgehaald, terwijl ik dit vol overtuiging wél zeker wist. Technische fout? Geen idee. Er werd heel onvriendelijk mij verzocht de wijziging nogmaals door te voeren en op te halen, want dit was tevens 'mijn schuld' volgens mevrouw. Ik had mevrouw uitgelegd dat ik gisteren nog maar een keer de wijziging had doorgevoerd en het vandaag eind van de middag zou gaan proberen en dat er misschien een coulanceregeling getroffen kon worden, want waaruit blijkt dat dit 'mijn' schuld is terwijl ik vol overtuiging kan zeggen dit wel opgehaald te hebben? Mevrouw vond ik erg onvriendelijk gedrag vertonen.

Ik woon sinds kort op mijzelf en heb daarom ook een trajectwissel aangevraagd, het gaat maar om 30 euro maar vind dit best een hoop geld voor een traject wat ik helemaal niet meer gebruik.

Misschien dat een vriendelijke medewerker mij verder wilt helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 april 2019, 17:25

Goedemiddag Cait_ en mijn excuses dat we nu pas reageren. Je topic was onterecht als spam gemarkeerd, waardoor we hem niet eerder hebben behandeld.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er iets is misgegaan met het ophalen van de wijziging. Ik snap dat je dit graag goed opgelost ziet worden.

Ik ben bang dat je hiervoor toch echt het beste contact kan opnemen met onze Klantenservice, mede omdat mijn dienst er al een half uur op zit. Als je liever niet weer een lang chatgesprek wilt voeren kun je ook via een van de andere kanalen contact op nemen, zoals Twitter of Facebook. Stiekem verwacht ik echter dat je al opnieuw contact hebt genomen, gezien je dit topic drie dagen geleden al had geplaatst. 😕
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Cait_ en mijn excuses dat we nu pas reageren. Je topic was onterecht als spam gemarkeerd, waardoor we hem niet eerder hebben behandeld.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er iets is misgegaan met het ophalen van de wijziging. Ik snap dat je dit graag goed opgelost ziet worden.

Ik ben bang dat je hiervoor toch echt het beste contact kan opnemen met onze Klantenservice, mede omdat mijn dienst er al een half uur op zit. Als je liever niet weer een lang chatgesprek wilt voeren kun je ook via een van de andere kanalen contact op nemen, zoals Twitter of Facebook. Stiekem verwacht ik echter dat je al opnieuw contact hebt genomen, gezien je dit topic drie dagen geleden al had geplaatst. 😕

Reageer