wijziging VDU abonnement en 60 plus keuzedagen

• 5 november 2019
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Voor mij zal dit het einde betekenen van reizen met de trein. Het wordt onbetaalbaar voor mij.

Tijd om mij terug te trekken uit de samenleving, geloof ik. Jammer. Heb er jarenlang van genoten.

6 reacties

Ik zal dan ook mijn abonnement opzeggen!

Reputatie 6

Ik geloof niet dat NS het opzeggen van het VDU-abonnement erg zal vinden.

Klopt!

Reputatie 7
Badge

Tijd om mij terug te trekken uit de samenleving

Je moest eens weten @VDU-reiziger 60plus hoe veel leuke dingen er te doen zijn zonder VDU. Fietsen, wandelen, vrijwilligerswerk, het kan heel veel voldoening geven.

Ik weet 't, alle dingen in de buurt die niks of weinig kosten blijven over. Doe ik ook, maakt u zich geen zorgen. Maar een andere stad, regio of museum bezoeken is er helaas niet meer bij. 

Ik weet 't, alle dingen in de buurt die niks of weinig kosten blijven over. Doe ik ook, maakt u zich geen zorgen. Maar een andere stad, regio of museum bezoeken is er helaas niet meer bij. 

Want die zaken moeten perse gepland worden dat u in de spitstijden reist?  Volgens mij kunt nog gewoon dezelfde korting krijgen, mits u buiten de middagspits reist OF incheckt voor 16:00.

Dus om 9:00 vertrekken en voor 16:00 terug of na 18:30, lijkt mij prima haalbaar voor een stad/museumbezoek

Reageer