beantwoord

wijzigjng voorwaarden oude voordeelurenabonnemt

• 13 december 2019
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Krijg vandaag per post het bericht dat de voorwaarden per 1 Jan 2021 voor het oude voordeelurenabo. wijzigen. Het wordt gewoon het standaard daluren abonnement. Maar als tegemoetkoming krijg ik maar liefst 7 euro korting. Ga dus IPV 67 euro nu 60 euro per jaar betalen. 

Ben ik nou gek of klopt hier iets niet? Ik zie toch echt op de NS site staan dat een daluren abonnement 52 euro per jaar is. Wat een fijne tegemoetkoming. Ik betaal straks voor veel minder nog steeds 8 euro teveel. Toch...???

icon

Beste antwoord door Slidestops 13 december 2019, 13:27

Het dalurenabonnement wordt ook 60 euro tegen die tijd. De beide abonnementen gaan evenveel kosten vanaf 2021

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Het dalurenabonnement wordt ook 60 euro tegen die tijd. De beide abonnementen gaan evenveel kosten vanaf 2021

Reputatie 7
Badge +4

U bent niet gek en het klopt wel dat u zestig euro gaat betalen. 😉 De prijzen van de Dalvoordeelabonnementen worden opgetrokken naar 60 euro, dat is niet alleen het bedrag dat u gaat betalen, het is ook de prijs van twaalf keer de vijf euro van het Flexabonnement.

De voorwaarden van uw oude VDU zijn aanmerkelijk verslechterd en worden gelijk aan die van het Dalvoordeelabonnement. Daarom gaat u er ook dezelfde prijs voor neerleggen. Het is dus niet acht euro te veel.

U heeft volgend jaar nog recht op korting in de middagspits, met daarnaast korting in de spits in juli, augustus en tussen Kerst en Nieuwjaar. Dat vervalt na 2021. Volgend jaar betaalt u dus zeker niet te veel voor veel minder.

Integendeel, u bent niet benadeeld, maar zelfs bevoorrecht. ;-)

Reageer