beantwoord

Wisseling van klas

  • 10 July 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Op 29 mei heb ik een wissel gemaakt van 2e naar 1e klas.

Ik kom er nu achter dat ik een wissel vol tarief heb aangeklikt.

Ik wist niet dat dat ook mogelijk was want ik heb de wissel al vaker gebruikt en dat heeft nooit problemen gegeven.

Ik ben ervan uit gegaan dat er automatisch 40% korting berekend zou worden.

Door de verwarring van het volledige bedrag heb ik op die dag een flex abonnement geregeld om met korting te kunnen terugreizen.

Afgelopen vrijdag bleek dat het abonnement daardoor geblokkeerd was en heb ik dit laten opzeggen.

Dit betreft nr. 3528************.

Is het nog mogelijk dit bedrag te verreken?
Mijn huidige pasnummer is: 3528************.

 

Alvast bedankt.
 

Met vriendelijke groet,

 

Monique Leenders

icon

Beste antwoord door Laura NS 10 July 2023, 11:47

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze NS Community, M. Leenders. Ah, dat is niet handig, maar daar kan ik hier op onze community niks mee doen, ben ik bang. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. Je dient hiervoor contact op te nemen met 1 van onze klantenservice kanalen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag Monique,

Ik begrijp iets niet. Had je al een abonnement waarmee je korting krijgt voor je de klassewissel toepaste? En had je ingecheckt in de daluren?

Als je al een abonnement had, waarom schaf je dan een nieuw abonnement aan?

In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, of via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Welkom op onze NS Community, M. Leenders. Ah, dat is niet handig, maar daar kan ik hier op onze community niks mee doen, ben ik bang. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. Je dient hiervoor contact op te nemen met 1 van onze klantenservice kanalen.

Voor de goede orde: ondanks dat dit forum bovenaan de lijst contactmogelijkheden met NS klantenservice staat, ziet NS dit niet als contact opnemen met 1 van de klantenservicekanalen. 

Als het om klantgegevens gaat niet, nee. Voor vragen die zonder klantgegevens beantwoord kunnen worden wel.

Dat weten wij, maar blijkt verder nergens uit als je die pagina opent. Ik vind dat nog altijd onhandig, want mensen komen hier met een andere verwachting. Helemaal omdat ze dan hier terug worden gestuurd naar die pagina, lol.

Reageer