beantwoord

Wisseling voordeelurenkaart

  • 31 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb online mijn voordeelurenkaart aangepast en moest hem activeren bij de NS automaat, maar hij zegt er staat geen bestelling klaar, wat nu, opnieuw aanvragen?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 31 augustus 2017, 21:23

Welkom op het NS Serviceforum, Tre.

Als ik het goed begrijp heb je een wijziging aangebracht aan je abonnement maar kun je deze niet activeren bij de automaat. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de onze http:http://www.ns.nl/klantenservice/contact. Er kan dan gekeken worden waarom je geen bestelling ziet staan in de automaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Tre.

Als ik het goed begrijp heb je een wijziging aangebracht aan je abonnement maar kun je deze niet activeren bij de automaat. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met de onze http:http://www.ns.nl/klantenservice/contact. Er kan dan gekeken worden waarom je geen bestelling ziet staan in de automaat.

Reageer